נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש מלונות לכלבים גדולים?

חנות לכלבים

כל אחד רוצה לטפח את הכלב שלו. החל מיום הקנייה או האימוץ, אין אדם שלא רוצה להעניק לו את החיים הטובים ביותר שיוכל להציע. חלק דואגים לטיפולי עיצוב שיער ותספורות באופן קבוע, חלק משקיעים בחטיפים ואוכל ויש כאלו שיתעדפו יציאות ומשחקים עם הכלב.

בכל מקרה שיהיה, לכלב נדרש מקום שיהיה שלו. לרוב ידאגו למלונה בעיקר אם יש גינה בבית, אך גם לתוך הבית חשובה מלונה לכלב. אז אילו מלונות יש והאם הן מתאימות גם לכלבים גדולים יותר?

 

מה דרוש לכלב שלכם?

כל כלב דורש משהו אחר. כלבים קטנים יחיו בנוחות יותר בבית, יוכלו לשבת על כורסאות וכדומה בעוד כלבים אחרים כנראה ידרשו מקום יותר מוגדר עבור עצמם. הדרישות לתנאים טובים לכלבים משתנות בהתאם לגודל, סוג וגיל הכלב.

צריך לזכור להוציא אותו המון כשהוא גור – שליטה על היציאות – ובהתאם, לדעת מתי כלב זקן יצטרך לצאת. להתאים את הבית או הגינה לגודלו, לדעת לקלח באופן תכוף, להאכיל במזון שמתאים לכלב. המון פריטים שתצטרכו לשמירה על כלב תוכלו למצוא בכל חנות לכלבים.

 

מוצרים בסיסיים לכלבים

ישנם מוצרי בסיס שכל כלב צריך. קודם כל – מזון איכותי לכלב, לשמירה על בריאותו. לאחר מכן יש עניינים היגיינים – טיפול בפרעושים על ידי אמפולות, רצועה או שמפו נגד פרעושים, ואם כבר שמפו, אז גם חפיפה ומקלחת לכלב – ולדאוג גם להיגיינת פה ושיניים.

אחר כך יש את העניין של ביגוד לחורף או התאמת רצועה לקיץ, ולבסוף עניין לא פחות חשוב – כרית או מלונה שתספק לכלב מקום לעצמו, במיוחד מלונה לכלב גדול שלא יכול לשבת עם הבעלים על הספה.

 

החשיבות של מלונה מתאימה

יש חשיבות מאוד גדולה למציאת מלונה מתאימה לכלב. בין אם הוא גדול או קטן, ובמיוחד אם יש חצר בה הוא חי חלק מהזמן. כלבים קטנים לרוב יחיו בתוך הבית, יש להם מקום ואפשרות. בנוסף, גם מלונה בשבילם אפשר להתקין בתוך הבית ומחוצה לו, בגלל שלא תתפוס מקום רב. בניגוד אליהם, תמיד יש חשש עם כלבים גדולים. מהו? כלבים גדולים, בין אם חיים חלק מהזמן בחצר או לא, ידרשו מרחב רב.

בגלל הגודל שלהם לא תמיד הכלבים או בעליהם ירגישו בנוח עם הימצאות שלהם בכל חלקי הבית כל הזמן, דבר שמוביל לבעיה. מזל גדול הוא שישנן המון מלונות שונות שמתאימות גם לכלבים גדולים. חלקן מתאימות לעמידה בחצר וחלקן תאימות רק להקמה בתוך הבית, אך בכל מקרה יספקו לכלב גדול מרחב בטוח ונוח שיהיה רק שלו וישמור על המרחב של יושבי הבית גם כן.

 

לסיכום…

יש מלונות רבות בגדלים שונים שמתאימות לתנאי הצבה שונים. אם יש לך כלב גדול ואתה חושש שלא יהיה לו מקום משלו, הסר דאגה מלבך. יש המון אופציות שונות למלונות כך שתמיד ניתן ואפשרי למצוא את המלונה הטובה ביותר לכלבך, לא משנה מה גודלו.

כלב גדול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים