נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים בהרצליה

ילדה מרחפת

כולנו צריכים סקרנות בחיינו, וזה בדיוק מה שבא לספק לנו אמן חושים בהרצליה והמרכז. אמן חושים מומלץ לאירועים בהרצליה והאזור, יגרום לאירוע שלכם להיות בטעם וריח שונים לגמרי מכל אירוע אחר אותו חוויתם עד היום. בואו נדבר על אומנות חושים, על מנטליסט וגם קוסם לאירועים.

לפני הכול, מי הוא בכלל מנטליסט, מה תפקידו באירוע ומה הוא עומד "לעשות לנו"? חשוב לדעת, קודם כל, אף אחד לא עומד לעולל לכם דבר רע. מנטליסט הוא אדם אשר מסוגל להשפיע על המציאות, על המחשבות של אנשים, הוא מסוגל אפילו לקרוא מחשבות ושפת גוף ועוד. מנטליסט, בהתחשב בעובדה שהוא קורא שפת גוף מצוין, כנראה יהיה לו מאוד קל להבין על מה האדם מולו חושב, במה הוא מהרהר וכדומה. אם כך, מה מנטליסט יעשה באירוע שלכם?

 

אמן חושים לאירועים בהרצליה

מנטליסט, למעשה, הוא אמן חושים בהרצליה מומלץ לאירועים של ילדים, בני נוער וגם מבוגרים. כשאתם מזמינים אמן חושים לאירוע בהרצליה והסביבה, אתם עומדים להיכנס אל תוך עולם שלם של מיסתורין, כזה שפשוט קשה להסביר במילים.

מדי פעם, כולנו מוצאים את עצמנו תוהים אל מול כוחות ומסתורי היקום. יכול להיות שגם אמן חושים ניחן בכוחות מיוחדים ושונים? ובכן, אין ספק שקריאת שפת גוף והסקת מסקנות נכונות לגבי מחשבותיהם של אנשים, הם כוחות מיוחדים. אם כך, יכול להיות שמנטליסט ואמני חושים הם אנשים בעלי כוחות יוצאי דופן.

 

אלוף ישראל בקסמים בביצוע של אומנות חושים

אחד מאומני החושים המומלצים ביותר בכל הארץ, הוא אדם העונה לשם זיגי הקוסם. ירון זיגי זכה בתואר אלוף ישראל בקסמים לשנת 2012, הופיע ברחבי העולם, אסף עשרות מכתבי תודה מארגוני ענק ועוד. זיגי הקוסם הוא ירון זיגי, אמן חושים בהרצליה לאירועים מכל הסוגים.

בהמלצה חמה, כדאי מאוד להיכנס לערוץ היוטיוב של זיגי, שם תוכלו לצפות בשלל סרטוני קסמים, סרטונים מאירועים, סרטונים של אורחים שזיגי גורם לרחף באוויר ועוד. קסמיו של אמן חושים מוצלח בהרצליה, חייבים ללכת בד בבד עם תקשורת טובה עם הקהל.

 

האם קסמים עשויים להפחיד קהל?

לא פעם, אנשים יכולים ממש לקבל צמרמורות חזקות בעקבות קסמים מיוחדים, ולכן חשוב מאוד לדעת כיצד לגשת אל הקהל. חובה לגשת אל הקהל בגישה חיובית וחייכנית, גישה כזוט שלא תגרום להם להיות חרדים מקסמים שהם לא מצליחים להבין, קסמים שמשאירים אותם פעורי לסתות.

נכון, קסמים זה לא משהו מפחיד, אך אין ספק שאנשים מסוימים יכולים להיות בתדהמה מוחלטת מהקסם שבוצע לפניהם. כשהקוסם ידידותי וחייכן, הקסם אוטומטית הופך להיות משהו ידידותי ולא מאיים. אנחנו מזמינים אתכם להכיר עולם חדש של אבק קסמים איכותי. מתלבטים בים קוסם ליום הולדת לבין אמן חושים? אפשר לשלב.

לפרטים נוספים: https://zeegee.co.il

קסם עם קלפים
קסם עם קלפים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
מתנות
מתנות לעובדים לראש השנה 2020

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה

חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב