נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אפשר לעשות השתלת שיניים ביום אחד?

השתלת שיניים

לא פעם, אנשים שזקוקים להליך של השתלת שיניים, מוצאים את עצמם תרים אחר פתרון מהיר שיאפשר להם לצאת עם חיוך חדש בהקדם האפשרי. הדבר מוביל לעתים לתהייה הנוגעת לאפשרות לבצע השתלת שיניים תוך יום אחד בלבד. יצאנו לבדוק האם באמת ישנה אפשרות כזאת או שמדובר בחלום של רבים. הישארו אתנו ותגלו יחד אתנו האם באמת יש הליך שכזה או שלא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר שפנו אלינו לא מעט גולשים וביקשו שנבצע עבורם בירור מעמיק בנוגע להשתלת שיניים תוך יום אחד. שכן, אנחנו כותבים בדרך כלל מדריכים בנושא רפואת הפה. במרבית המקרים אנחנו מגיבים לגולשים שאיננו יכולים לכתוב סתם כך על נושאים אקראיים, אך הפעם קיבלנו אישור מיוחד מטעם המעסיקים שלנו. אם ביקשתם מאתנו את המדריך הנוכחי, תדעו שכל מילה שמופיעה כאן מוקדשת לכם בשמחה רבה.

 

אז יש כזה דבר הליך של השתלת שיניים ביום אחד?

פנינו אל רופא השיניים שלנו, ד"ר דורון אבניאלי ושאלנו אותו האם קיים הליך שכזה או שמא מדובר בחלום. ובכן, הד"ר אמר שיש אפשרות כזו וצריך להכיר אותה לעומק כדי להבין בדיוק במה מדובר. לדבריו, ההליך המדובר נקראה בשפה המקצועית "העמסה מיידית". שכן, מחדירים שתלים אל תוך הלסת ועליהם מועמסים כתרים זמניים. הטיפול נעשה באותו היום והכתרים הללו הם זמניים וצפויים להישאר בחלל הפה למשך כמה חודשים עד שיוחלפו עם כתר אחר, קבוע.

 

אז אתם לא יוצאים עם שיניים קבועות תוך יום

שימו לב, הרופא מדגיש שאתם צפויים לצאת עם כתרים זמניים ולא עם השיניים שצפויות להישאר בפה שלכם לאורך זמן. השתלות שיניים מאפשרות בעצם לחסוך את הזמן של קליטת השתלים (ואם תשאלו אותנו, מדובר כאן ביתרון משמעותי ביותר) אך הם לא מקצרים את הזמן עד להתקנה של הכתרים הקבועים.

 

מה היתרונות של ההליך המדובר?

יש כמה יתרונות בולטים שחשוב לציין בנוגע להליך של השתלת שיניים שמתבצעת תוך יום אחד:

  1. אתם יכולים להגיע למרפאה ולעבור את ההשתלה בבת אחת
  2. נחסך מכם זמן המתנה רב עד שהשתלים נקלטים (אם נשווה את זה לשיטה הקלאסית)
  3. נחסך מכם הגעות חוזרות ונשנות אל המרפאה לצורך ביצוע ההשתלה

 

איך מוצאים מומחה בתחום?

אם אתם מתכננים לערוך השתלת שיניים תוך יום אחד, אתם צריכים להגיע אל מומחה מומלץ שבקיא בתחום. שכן, אתם לא רוצים לגלות שהגעתם אל רופא "חאפר". ההמלצה שלנו היא לפנות אל רופא שקיבל מספר רב של המלצות בלשונית הביקורות של גוגל או ששמעתם עליו ממקור חיצוני כלשהו שאתם סומכים עליו.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שאפשר לדעת שזה לא חלום, אפשר לבצע השתלת שיניים ביום בהיר אחד, אתם רק צריכים לקבוע תור.

השתלת שיניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
צמח
4 יתרונות של צמח הליקוריץ

צמח הליקוריץ הוא צמח בר שגדל במקומות רבים בעולם. בשנים האחרונות הולכת ומתבררת ההבנה שלצמח הזה יכולות להיות השפעות חיוביות