נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ממדבר שומם ליער שופע – שלוש סיבות לעשות השתלת שיער

דוגמן

אתם מביטים במראה ולא מבינים לאן הלכה הבלורית הנאה, השיער הארוך והשופע שפעם גלש על הכתפיים הולך ומתדלדל וכל סירוק מותיר על המברשת עוד ועוד שיער. מה עושים? אין שום בעיה, השתלת שיער כיום היא קלה, מהירה ויעילה, ואם אלו לא סיבות טובות מספיק, להלן שלוש סיבות מעולות לעשות השתלת שיער.

 

מדוע כדאי להשקיע בהשתלת שיער?

רבים מוצאים פתרון לראש דליל או נטול שיער באמצעות כובעים ומטפחות אופנתיות, תוספות שיער ופיאות, או שפשוט נותנים לטבע לעשות את שלו בתקווה שכולם יחמיאו לנו על הישירות שלנו. אבל אין תחליף לשיער בריא ומלא אשר משדר בריאות, נעורים ויופי, במיוחד במקרים מסויימים של השתלת שיער שבהם נוכל להשתמש בשיער הטבעי שלנו על מנת להשלים את החלקים המתקרחים. להלן שלוש סיבות מדוע מומלץ להשקיע בהשתלת שיער:

 

הפשטות והקלות שבה ניתן להשתיל כיום שיער

כיום השתלות השיער הינן פרוצדורה רפואית פשוטה שבה נלקחים זקיקי שיער מן העורף ומאחורי האוזניים על מנת להשתיל אותם בחלקים החשופים של הקרקפת ובדרך זו אנחנו משיגים שיער טבעי, שלנו, אשר חוזר אל המקומות מהם נשר. ההמתנה לצמיחת השיער שווה את המאמץ, כיוון כשברגע שהוא מגיע לאורך הרצוי, איש לא יידע שאי פעם היה חסר לנו שיער. המראה יהיה טבעי ומוכר כאילו מעולם לא התקרחתם.

 

תוצאות מיידיות 

במקרים שבהם לא ניתן לקחת זקיקי שיער טבעיים או שדרוש לכם טיפול מהיר לקראת אירוע משפחתי או שבא לכם להתחדש, ניתן להשתיל שיער סינטטי איכותי ולחסוך את ההמתנה לצמיחת השיער הטבעי. השיער הסינטטי מגיע בגוונים טבעיים המותאמים לכל סוגי השיער, ולכן קל מאד לשלב אותם עם השיער הטבעי שלכם אם עדיין יש לכם. בתוך שעות ספורות יהיה לכם ראש מלא שיער, ללא כאבים או תקופת התאוששות ממושכת, ותוכלו כבר למחרת להפתיע את כולם ברעמת שיער נהדרת.

 

תראו הרבה יותר צעירים ויפים

אף על פי שיהיו מי שיטענו שקרחת זה סקסי וגברי, אין כמו לחזור לתקופה של לפני הקרחת, אתם תיראו צעירים יותר, בריאים יותר ומטופחים יותר. הדבר בעיקר נכון לגבי המתקרחים באופן לא שווה כאשר אניצי שיער מזדקרים מן האוזניים והעורף אך הפדחת חשופה ובולטת באופן לא אסתטי.

לסיכום

גם אם לדעתכם הקרחת שלכם סקסית או שכובע או פיאה מספיקים על מנת לכסות את השיער המידלל, השתלת שיער כיום היא פרוצדורה פשוטה, ההמתנה לצמיחת השיער שווה את המאמץ כאשר הראש יתחיל להתמלא בשיער הטבעי שלכם, מלא ובריא בדיוק כפי שהיה לפני תחילת תהליך ההתקרחות, ובמידה שאינכם יכולים לתרום לעצמכם שיער, תוכלו לבצע השתלת שיער סינטטי, לתוצאות מיידיות ומרשימות במיוחד להפתיע את קרוביכם וחבריכם ברעמה שופעת ונהדרת.

איש מחייך

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
צמח
4 יתרונות של צמח הליקוריץ

צמח הליקוריץ הוא צמח בר שגדל במקומות רבים בעולם. בשנים האחרונות הולכת ומתבררת ההבנה שלצמח הזה יכולות להיות השפעות חיוביות