נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

על ציוד ועל בידוד: מה חשוב לברר בזמן השכרת ציוד בתקופת קורונה?

אנשים רוקדים

זה כבר כמעט נהפך לקלישאה – אין תחום בחיים בו התפרצות הקורונה לא הותירה את חותמה.

עסקים, חינוך, יחסים, בריאות וכל מה שביניהם – הנגיף המסתורי שחדר לחיינו שינה סדרי עולם בכל אספקט של אורח החיים המודרני.

אפילו תחום נקודתי יחסית כמו השכרת ציוד לאירועים חווה שינויים מסוימים עקב הקורונה.

במאמר הבא ננסה לענות על השאלה מה חשוב לברר כאשר משכירים ציוד בתקופות קורונה.

 

הנקיים הרהיטים בעינייך?

אחד ההיבטים החשובים ביותר אשר מבטיחים השכרת ציוד מוצלחת הוא מידת הניקיון שלהם. מטבע הדברים ציוד מושכר מתגלגל בין כמה ידיים (שלא לומר, רגליים, ישבנים או שאר חלקי גוף) ולכן על מנת לשמור על מידת ההנאה והסיפוק ממנו חשוב מאוד להקפיד על ניקיון יסודי בין כל העברה. למעשה, מתוקף אחריותה של חברת השכרת ציוד איכותית לנקות את המוצרים המושכרים בתום כל שימוש ולפני כל שימוש חדש. חשוב להדגיש שכלל לא משנה באיזה ציוד מדובר, יהיה זה השכרת כיסאות, שולחנות או כל רהיט אחר, שמירה על ניקיון היא כלל ראשון במעלה.

בתקופה הקורונה, הקפדה על ניקיון הציוד מקבלת משנה תוקף. השיח על חשיבות החיטוי והסטריליזציה פרץ למיינסטרים הישראלי וכיום יותר מאי פעם קיימת הקפדה על שימוש נכון ומבוקר בחפצים שונים. לכן, לטובת בריאות הציבור ולטובת השקט הנפשי של קהל המוזמנים (שלעיתים הוא לא פחות חשוב) כדאי מאוד לברר על תהליך החיטוי והניקיון שעובר הציוד המושכר אצל חברת ההשכרה, במיוחד בתקופה רגישה כמו זמן הקורונה.

 

הכל בסדר או הכל בסגר?

המציאות של התמודדות עם נגיף מאיים כמו הקורונה מנחיתה עלינו כללים ותקנות חדשות על בסיס קבוע. בהתאם לכך לא מעט בתי עסק שינו באופן ניכר את אופי ההתנהלות שלהם, אך במקרים רבים הלקוחות אינם מודעים לכך. בתור לקוחות אשר מעוניינים בהשכרת ציוד מומלץ לכם לברר באופן מדוקדק את התנהלות העסק המשכיר בימי הקורנה. ייתכן מאוד שהיקף הפעילות צומצם באופן דרסטי, ואולי אף נסגר באופן זמני. בנוסף, ישנה סבירות גבוהה שאופי ההתקשרות השתנה, וכעת נערך רק באמצעיים דיגיטליים כגון צ'אט או שיחות טלפון. באמצעות בירור מדויק על פעילות חברת ההשכרה בתקופת הקורונה, תוכלו לחסוך לעצמכם אכזבה פוטנציאלית.

 

יש גבול

תקופת הקורונה גרמה להטלת מגבלות שונות על כלל הציבור, ולא רק על בתי העסק והחברות. בהתאם לכך, כאשר אתם מפיקים אירוע חשוב לוודא שהוא עומד במגבלות הנוכחיות ולא מפר אותן. כך למשל, מומלץ לוודא מהי מידת ההתקהלות המותרת בזמן קיום אירוע ומהן הסיבות המותרות לכך. נכון, לא פעם מגבלות אלו באמת כובלות את ידי ציבור ופוגמות בלא מעט אירועים ושמחות, אך מצד שני ציות למגבלות אלו יסייע לכם לשמור על בריאות הציבור הכללית ויימנע מכם את הסיכון שבקבלת קנס.               

 

שולחן כבוד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
מתנות
מתנות לעובדים לראש השנה 2020

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה

חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב