נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול ויטנאם: כך תתארגנו בהתאם (המרה, מלונות, מזג אוויר, חיסונים)

כנף של מטוס

בשנים האחרונות אחד מהיעדים שנראים לכם הכי מעניינים הוא ויטנאם? רוצים לנסוע לשם השנה ומחפשים את הדרך הנכונה? אם כך, דעו שאנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם. מדובר על יעד מיוחד ושונה בהרבה מובנים מעוד שבוע באירופה, אז למה שלא תתחילו לתכנן את הדברים כבר עכשיו.

לבחור את העונה המתאימה

הרבה אנשים שיוצא להם לנסוע לטיולים במקומות מעניינים בעולם מעידים על כך שחלק ממה שמשפיע על הצלחת הטיול זו השאלה באיזו עונה של השנה עושים אותו. לכן, אם גם אתם מרגישים כך, דעו שאנחנו בהחלט יכולים להבין ללבכם. לכן כדאי יהיה לבדוק תחילה באיזו עונה הטיול לשם יהיה מעניין ומתאים יותר, אך כמובן שצריך לקחת בחשבון שיש גם עונות יקרות יותר מאחרות. בנוסף, כיוון שמדובר על יעד רחוק, רבים מאיתנו לא באמת ירצו לנסוע רק לשבוע אלא לזמן ממושך יותר ולכן יש טעם לבדוק גם את השאלה האם יתאפשר לכם לקחת חופשה מהעבודה.

טבע מרהיב

באיזו מסגרת כדאי לטייל במקום?

הסוגיה הבאה שאנחנו ממליצים לכם לחשוב עליה מראש ואשר תשפיע בצורה משמעותית על ההנאה מהטיול, זו השאלה האם אתם נוסעים לבד או בטיול מאורגן. כדאי לזכור שאפילו אם אתם אנשים שלרוב מטיילים רק בצורה עצמאית, כאשר מדובר על יעד מרוחק, לא בטוח שזו הבחירה הנכונה. טיול מאורגן לויטנאם יכול להיות נוח מאוד עבור רבים מאיתנו, שכן במסגרת הטיול המאורגן אתם לא צריכים לחשוב על שום דבר. אין לכם טרדות שכוללות תקשורת עם המקומיים, אתם לא צריכים להיות מודאגים מהשאלה איך תגיעו ממקום למקום ואין ספק שגם הזמן שלכם יהיה מנוצל כך בצורה טובה יותר. לכן זה לא מפתיע שכל כך הרבה אנשים בוחרים באפשרות של הטיול המאורגן ליעד הזה, אז למה שלא תבדקו זאת גם אתם?

איפה באמת כדאי לישון?

אם יש משהו שלא חסר במקום כמו ויטנאם, אלה מלונות מגווני ומפנקים במיוחד. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע אתם תוהים, בין היתר, כיצד לבחור את המלון המתאים לכם. כמובן שאם אתם יוצאים לטיול מאורגן, חלק מהמשימה של חברת הטיולים היא להציע לכם שניים או שלושה מלונות שביניהם תוכלו לבחור, כך שהבחירה יותר קלה. לעומת זאת, אפ אתם רוצים לנסוע בצורה עצמאית, כל האופציות פתוחות בפניכם וזה קצת יותר מסובך. אם הייתם רוצים לקחת סיורים מודרכים ברומא, לא הייתם מבררים מראש כל מה שניתן אודות המדריך ואודת הסיור עצמו? סביר להניח שכן, וזה גם מה שצריך לעשות כאשר מחפשים מלונות ביעד כמו ויטנאם. כלומר, יש לברר איזו רמת אירוח מציע המלון, עד כמה הוא מפנק ובעיקר, האם יש לגביו חוות דעת חיוביות או לא.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
מיטה זוגית
למצוא מלונות בבנגקוק בקלות

בנגקוק בירת תאילנד היא אחת הערים הגדולות והמתויירות ביותר במדינה עצמה וביבשת אסיה כולה. מדובר ביעד פופולארי אשר אהוב במיוחד

עיר
טוסקנה – חבל ארץ מהאגדות

חבל טוסקנה נמצא במערב איטליה, בגבול בין צפון למרכז איטליה, כלומר צפונית לרומא, אך לא באזור שנחשב צפון איטליה. חבל

בילוי בחיק הטבע
איך ליהנות מבילוי בחיק הטבע

רוצים לקחת את הילדים ולהכיר להם דרך הרגליים את ארץ ישראל היפה? מעוניינים לעשות את האירוע שלכם בחיק הטבע אך חוששים מהחום הכבד?

ברכת המלון
הילטון טאבה

הילטון טאבה

בעוד שהשם הרשמי של המלון הוחלף כבר לטאבה הוטל, רבים זוכרים אותו כהילטון טאבה הודות לפופולריות הרבה שלו ולשנים הרבות בו הוא קיים.

ברכת המלון
הילטון טאבה

בעוד שהשם הרשמי של המלון הוחלף כבר לטאבה הוטל, רבים זוכרים אותו כהילטון טאבה הודות לפופולריות הרבה שלו ולשנים הרבות בו הוא קיים.

הפלגות לצפון אירופה

חושבים על חופשה ולא לגמרי יודעים מה מתחשק לכם? רוצים לצאת לבלות וליהנות עם החברים הכי טובים? או אולי עם בני הזוג? עם המשפחה?