נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיול יום בכפר הדייגים וולנדם – גיחה קצרה לפינה פסטורלית

טיול יום בכפר הדייגים וולנדם

מרבית האנשים חושבים על אמסטרדם כאשר צץ הרעיון לחופשה בהולנד היפהפיה. ואכן, עיר הבירה של הולנד היא יעד מושלם לחופשה אורבנית באווירה קצת אחרת והיא ללא ספק שונה בתכלית מחופשה עירונית בערים אחרות ברחבי אירופה.

אך הולנד היא הרבה יותר מאמסטרדם ויש לה עוד המון להציע למבקרים בה, שהרי היא נמצאת לא סתם ברשימת היעדים האהובים ביותר על תיירים מרחבי העולם כאשר הם טסים לחופשה אירופאית. בהולנד ערים רבות שמהוות יעד מוצלח לטיול (בין היתר האג, רוטרדם ואיינדהובן), עיירות קטנות וגם כפרים ציוריים, שמציעים שפע רב של אטרקציות, מסעדות, מוזיאונים, שווקים ואתרי מורשת לאומיים, בהם תוכלו להנות בכל הרבה וכמעט בכל תקציב.

אחד המקומות המומלצים לביקור הוא כפר הדייגים וולנדם אליו תוכלו להגיע כחלק מחופשה כפרית נינוחה או לקפוץ אליו לגיחה קצרצרה כחלק מטיול יום. רק אל תטעו – זו היא אומנם אנטיתזה לחיי העיר התוססים אך מדובר באחד המקומות הפופולארים והאהובים ביותר על המבקרים בהולנד וככזה הוא עשוי להיות עמוס בתיירים.

 

מה עושים בוולנדם?

ועם זאת, כפר הדייגים וולנדם מצליח לשמוע על אווירה עליזה ופסטורלית ולהוות פנינת חן מיוחדת במינה עבור מי שרוצה להתרחק מעט מהמולת העיר ואם טיול לאורך טיילת יפהפיה לקול קריאת השחפים כשברקע שקיעה מרהיבה צובעת את האופק, מרבדי דשא בלתי נגמרים עליהם נחות פרות שמנמנות וכבשים מדושנות, טחנות רוח מרשימות, שוק ססגוני, בתי קפה קטנים וסמטאות ציוריות, עושים לכם את זה – זה המקום עבורכם.

מדובר ביעד מושלם לטיול זוגי באווירה קלילה, אך טיול יומי בכפר הדייגים יכול להיות גם חוויה משפחתית מהנה במיוחד עבור מי מכם שנופש עם ילדים קטנטנים. למרות שבסופו של דבר מדובר במקום מתוייר למדי, מדובר באטרקציה שנחשבת יחסית אותנטית, והיות ומדובר במרחק שלא עולה על חצי שעת נסיעה מאמטרדם, באמת שאין סיבה לוותר על התענוג.

כששומעים את צמד המילים "חופשת קיץ" זאת התמונה העולה בדמיון – מארינה בה עוגנות יאכטות, מעליהן חגים שחפים, מסביב פזורים דוכני מזכרות ותיירים עם כובעים רחבי שוליים פוסעים ביניהם. לכן, כשאתם מגיעים לוולנדם זו  הנמל הוא המקום הראשון בו כדאי לכם לעצור לפני שתמשיכו אל האטרקציות האחרות בכפר.

במהלך השיטוט לאורכה של הטיילת תהנו מאוורה מיוחדת במינה ואם תהיו באזור בזמן הזריחה או השקיעה אפשר בהחלט להנציח את הרגע עם איזה סלפי קטן.
שימו לב כי החנויות בנמל נחשבות זולות במיוחד ואם תרצו להצטלם בלבוש מסורתי, זאת ההזדמנות שלכם. אם הליכה פחות מדברת אליכם, תוכלו לחוות את האזור גם באמצעות שיט ואם אתם נמנים בין חובבי האדרנלין אז ישנן באזור מגוון פעילויות הקשורות לספורט ימי והן מסלולי אופניים בדרגות קושי שונות עם נופים בלתי נשכחים.

בהמשך הסיור תוכלו לבקר בשוק הדייגים בו המקומיים מציעים את מרכולתם (בעיקר דגים טריים ופירות ים, פירות, נקניקים וגבינות אך גם מזכרות אותנטיות שתוכלו להביא ליקרים לכם), ביקור במפעל הגבינות המקומי, מספר כנסיות יפהפיות, מלון הבוטיק ספאנדר בו מוצגות למעלה מאלף יצירות אמנות שיצרו אמנים מקומיים וגם מוזיאון וולנדם המציג את ההיסטוריה המקומית בצורה מקורית ומרתקת.

אם לא שבעתם מן האווירה הכפרית, תוכלו לשלב את הטיול בכפר הדייגים וולנדם עם כפרים סמוכים נוספים כמו מארקן ואיידם, או ללון באחד ממלונות הבוטיק המקומיים ולספוג עוד קצת מהאוויר הצלול.

טיול יום בכפר הדייגים וולנדם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נופש
מיטה זוגית
למצוא מלונות בבנגקוק בקלות

בנגקוק בירת תאילנד היא אחת הערים הגדולות והמתויירות ביותר במדינה עצמה וביבשת אסיה כולה. מדובר ביעד פופולארי אשר אהוב במיוחד

עיר
טוסקנה – חבל ארץ מהאגדות

חבל טוסקנה נמצא במערב איטליה, בגבול בין צפון למרכז איטליה, כלומר צפונית לרומא, אך לא באזור שנחשב צפון איטליה. חבל

בילוי בחיק הטבע
איך ליהנות מבילוי בחיק הטבע

רוצים לקחת את הילדים ולהכיר להם דרך הרגליים את ארץ ישראל היפה? מעוניינים לעשות את האירוע שלכם בחיק הטבע אך חוששים מהחום הכבד?

ברכת המלון
הילטון טאבה

הילטון טאבה

בעוד שהשם הרשמי של המלון הוחלף כבר לטאבה הוטל, רבים זוכרים אותו כהילטון טאבה הודות לפופולריות הרבה שלו ולשנים הרבות בו הוא קיים.

ברכת המלון
הילטון טאבה

בעוד שהשם הרשמי של המלון הוחלף כבר לטאבה הוטל, רבים זוכרים אותו כהילטון טאבה הודות לפופולריות הרבה שלו ולשנים הרבות בו הוא קיים.

הפלגות לצפון אירופה

חושבים על חופשה ולא לגמרי יודעים מה מתחשק לכם? רוצים לצאת לבלות וליהנות עם החברים הכי טובים? או אולי עם בני הזוג? עם המשפחה?