נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אוכל טוב וחדר אירועים פרטי. יום גיבוש בחדר בריחה – הרבה מעבר לחוויה מגבשת

דרך ללא מוצא

אם אתה מנהל צוות כלשהו ומחפש דרך טובה לגיבוש הצוות הכולל הרפתקה מהנה, מתגמלת? מחפש חוויה שעובדים, סטודנטים ומתנדבים שלך יתלהבו ממנה? בטח יצא לך לחשוב שפעילות של  נפילות אמון הן לא רלוונטיות כמו פעם וגיבוש בפיינטבול לרוב משאיר סימנים כחולים.כיום הדרל הטובה ביותר ליצור קשר מגבש עם עמיתים לעבודה או צוותים אחרים היא באמצעות יום גיבוש בחדר בריחה.

תכנן את יום הגיבוש הבא של העובדים שלך בצורה טובה ונוחה באמצעות יום גיבוש בחדר בריחה שיאפשר לעובדים שלך להתנתק מאותה סביבה משרדית משמעת, מהשגרה המעייפת והצטרף למאות צוותים שונים שכבר עשו זאת בעבר ונהנו מכל רגע.

 

נא להכיר – חדר בריחה

אם עדיין לא יצא לכם להכיר, חדר בריחה הוא משחק בו מקבלים המשתתפים זמן מוגדר (בדרך כלל שעה) לפתור סדרת חידות ולהשתחרר מחדר נעול. מרבית חדרי הבריחה כוללים נושא מסוים או מספרים סיפור חשוב לעלילה ומעניקים למשחק עלילה, מתח ולחץ. בין אם מדובר על שעה לחיסול נגיף קטלני המחסל את המדינה או שהם חייבים לפרוץ מהכלא בו הם כלואים לפני שהזמן יגמר.

 

איך תורם חדר הבריחה לגיבוש הצוות?

כל מה שצריך הצוות שלך זה נכונות לעבוד יחד ולנסות משהו חדש. לכל חדר בריחה קיים נושא מפעיל המשחק, ו – 60 דקות של כיף מאתגר במיוחד. חברי הצוות יעבדו ביחד על מנת לפתור את החידות השונות, יפעילו שיקול דעת על הצעדים הבאים שלהם וייחלצו מהחדר ביחד.

לדוגמא, גיבוש צוות באמצעות חדר בריחה מגדיל את היצירתיות ומשפר מיומנויות לפתרון בעיות: איך בדיוק האור המהבהב הזה קשור למגירת השולחן הנעולה הזו? אולי זה קשור למסיכת הליצן הזו שמצאתי בפינה? או אולי הפתק הקריפי הזה מחזיק את המפתח לבריחה שלנו? על ידי חשיבה לרוחב ומחוצה לה, חברי הצוות ילמדו את הערך של רעיונות חדשים ודרכי חשיבה חדשות.

בסופה של הפעילות, לצוות שלך יהיה מספיק זמן לשוחח ולחלוק את החוויות שלהם מהחדר. אין אחד שלא מרגיש נסער ונרגש מהפעילות המיוחדת שרק לפני רגע הם חוו ביחד. הפטפוט הנרגש הזה כשכולם דנים ומנתחים את התוצאה הוא הגיבוש האמיתי של הצוות.
יום גיבוש בחדר בריחה גורם לצוות שלך להכיר אחד את השני בצורה טובה יותר, מחוץ למסגרת העבודה או כל מסגרת אחרת ולהפוך לטובים ומאושרים יותר גם כצוות וגם כאדם פרטי.

 

מה כולל יום גיבוש בחדר בריחה?

יום גיבוש בחדר בריחה כולל, מלבד המשחק בחדר הבריחה, גם חדר ישיבות מאובזר ונוח לריכוז הצוות בחדר אחד, פינת קפה איכותית ומלאה בכל טוב ומטבחון נוח וזמין לשימוש במהלך האירוח. בנוסף, מעבר לחדרי הבריחה ניתן למצוא גם סדנאות העשרה שונות למנהלים, צוותי עובדים ועוד, שעשועונים שונים שימשיכו לתרום לגיבוש הצוות ויעודדו אותם להשתתף בפעילות ולהיפתח לקבוצה ויהפכו את יום הגיבוש שלכם ליום גיבוש מוצלח ובלתי נשכח לתקופה ארוכה.

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
מתנות
מתנות לעובדים לראש השנה 2020

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה

חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב