נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תפיקו הופעה סטנד אפ ברמה הגבוהה ביותר

עובדי החברה

אתם מנהלים חברה גדולה עם הרבה עובדים? אם כך, ברור מידי פעם אתם מרגישים את הצורך להוציא את העובדים שלכם קצת מהשגרה ולהעניק להם את האפשרות לבלות אחד עם השני בצורה קצת אחרת. לכן, אם אתם חושבים על הפקת יום גיבוש, או אולי על ערב גיבוש מיוחד, למה שלא תחשבו על הזמנת הופעת סטנד אפ מחברת דוגו המובילה? כאן תוכלו למצוא רשימה גדולה של אנשי מקצוע שעושים הופעות כאלה, מה שאומר שתוכלו לבחור בדיוק את האמן שנראה לכם שרוב העובדים אוהבים.

אין משהו שיכול להיות מצחיק ומהנה יותר עבור העובדים שלכם יותר מאשר הופעת סטנד אפ, אז למה לחשוב פעמיים? קחו בחשבון שאם אתם חושבים על הזמנת אמן מוכר ורציני, כדאי יהיה לדאוג לכל הפרטים הללו כמה שיותר זמן מראש. כך תוכלו להבטיח שהאמן שבהופעתו אתם מעוניינים עדיין יהיה פנוי בתאריך הדרוש לכם, אז למה אתם מחכים?

איש מצחיק
איש מצחיק

ההתייחסות ללוגיסטיקה

אם חשבתם לרגע שהדבר היחיד שאתם צריכים לעשות כדי להפיק הופעת סטנד אפ מוצלחת זה לפנות אל האמן הרצוי, כדאי שתדעו שאתם טועים. למעשה, אתם אלה שאחראים גם על הלוגיסטיקה של ערב הגיבוש, מה שאומר שאתם צריכים גם לדאוג לשאלות כמו: איפה עושים את ערב הגיבוש? מה העובדים יאכלו בערב הזה? ובנוסף, על איזו במה יעמוד האמן? חברה כמו הבמה היא הכתובת הנכונה עבורכם, אז למה שלא תפנו אליה עוד היום? כאן תוכלו למצוא לא מעט במות בגדלים שונים והכול מאיכות חסרת פשרות, אז למה לחשוב יותר מידי? ככל שתדאגו לכל הפרטים האלה כמה שיותר זמן מראש כך תוכלו להיות בטוחים שהתוצאה הסופית בערב הגיבוש תהיה מוצלחת יותר.

כמה להשקיע בערב גיבוש כזה?

חוששים מהעלות של ערב גיבוש לעובדים? לא יודעים כמה זה יכול לעלות לכם? אם כך, כמובן שאנחנו יכולים להבין את הדאגה הזאת, שכן מדובר לרוב על הוצאה כלכלית לא קטנה. ראשית, ככל שאתם בוחרים באמן יותר מוכר ומוצלח כך העלות שתשלמו על ההופעה שלו תהיה גדולה יותר. שנית, יש גם במות במחירים שונים ובנוסף, כמובן שגם תצטרכו לדאוג לעוד כמה עניינים לוגיסטיים אחרים. החדשות הטובות הן שאם תעבדו עם תקציב מוגדר מראש, סביר בהחלט להניח שתוכלו לעמוד בעלויות ללא כל קושי, אז למה אתם מחכים? תכננו לכם את התקציב, החליטו כמה אתם מוכנים לשלם על כל דבר וכך תבטיחו שגם ערב הגיבוש הקרוב לא יעלה לכם יותר מידי. בסופו של דבר, כאשר העובדים שלכם יגיעו ויגלו שהכנתם עבורם הופעת סטנד אפ מוצלחת ומהנה, אין ספק שהם יתלהבו מאוד וזו כל המטרה. עובדים מרוצים הם אנשים שנותנים מעצמם הרבה יותר לטובת הצלחת העסק ולכן זה משתלם וכדאי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
מתנות
מתנות לעובדים לראש השנה 2020

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה

חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב