נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כסף על הרצפה – 4 סיבות להשקיע בנדל"ן

לחיצת יד

כולנו מעוניינים למצוא את עצמינו יציבים כלכלית. כדי ליהנות מיציבות כלכית צריך לתכנן השקעות בצורה נכונה ולהימנע מהשקעות לא יציבות העלולות לגרום לאיבוד כספים או לסיכון מוגבר. ההשקעה בנדל"ן ידועה כהשקעה משתלמת, מסיבות שונות. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם את הסיבות המובילות להעדפה הברורה להשקעה בנדל"ן דווקא. לא כל השקעה משתלמת לכל אחד. לפני שאתם משקיעים, בחנו את העניין מכל הכיוונים.

 

לא לחינם משקיעים דווקא בנדל"ן

השקעות בנדל"ן הן משתלמות בגלל יציבותן הכלכלית. בהשקעה בניירות ערך אין את היתרונות הנלויים להשקעה בנדל"ן. קיימים אפיקי השקעה שונים כמו השקעה ברכישת מניות, השקעות באיגרות חוב, עסקים למכירה ועוד. אם נבחן היטב את השטח, נגלה כי ההשקעות הנבחרות על ידי עשירי העולם הן דווקא השקעות נדל"ן. וזה לא פלא. להשקעה כזו יתרונות מובהקים.

 

ערך הנדל"ן עולה

מחירי הדיור לא עוצרים מלעלות. המחירים יקרים, אך אם תמתינו מספר שנים, תוכלו ליהנות מערך נכס גבוה יותר בשל ההשבחה הטבעית שחלה באזור הנכס. מחיר נדל"ן יכול לעלות גם מבלי שתפעלו לשם כך, אלא תתנו לזמן לעשות את שלו. הביקוש הגבוה בענף הנדל"ן משאיר את רף המחירים גבוה וכך המחירים רק מאמירים. גם אם תשקיעו בניירות ערך יש סיכוי שההון יגדל. אך כאן מדובר בגידול משמעותי של ההון המושקע. אם קניתם דירה במיליון שקלים, תוכלו למכור אותה לאחר תקופה אפילו בחצי מיליון שקל יותר ממחיר הרכישה.

 

ניתן להשביח את הנכס

אם קניתם ניירות ערך, אין לכם מה לעשות כדי שהמנייה תהיה שווה יותר חוץ מלהתפלל על כך. אך אם אתם רוכשים נכס נדל"ן להשקעה, תוכלו לשפץ ולטפח אותו ובכך ערכו יגדל משמעותי. ההבדל בין דירה משופצת לדירה לא משופצת, עשוי להגיע למאות אלפי שקלים אם לא יותר. אתם יכולים לרכוש דירת "חורבה" לשפץ אותה ולמכור אותה במחיר משתלם עבורכם. משקיעים רבים עושים זאת ונהנים מהשקעה טובה ויציבה.

 

השקעה בנדל"ן היא השקעה מניבה

לאחר שרכתם נכס להשקעה, תוכלו ליהנות מדמי שכירות חודשיים קבועים. דמי השכירות יכולים לשלם את המשכנתא על הנכס ובצורה כזו הנכס מניב הכנסה משתלמת. זהו יתרון משמעותי מאוד בבחירת השקעה. תמיד תעדיפו להשקיע במשהו שיניב לכם כסף גם אם לא תצטרכו לעבוד לשם כך.

 

השקעה בנדל"ן ניתנת באמצעות הון עצמי

גם אם יש לכם כמה מאות אלפי שקלים, לא כל השקעה תתאים לכם. השקעה בנדל"ן היא השקעה הממנפת את הכסף שלכם בצורה הטובה ביותר. אומנם יש לכם סכום כסף מסוים, אך באמצעות לקיחת משכנתא תוכלו למנף את הכסף שלכם ולרכוש השקעה יקרה פי שתיים מההון העצמי שברשותכם.

להשקעה בנדל"ן יתרונות רבים. היתרון המוביל ביותר הוא תזרים המזומנים המתקבל והיציבות הקיימת בהשקעה כזו לעומת כל השקעה אחרת.

בית ומטבעות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים