נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנות לעובדים לראש השנה 2020

מתנות

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה קשה במיוחד עבור עובדים רבים, ואין ספק שהשנה המתנות לחג הן נחוצות וראויות במיוחד. אז מה קונים לעובדים לראש השנה 2020? על כך בכתבה הבאה.

 

מוצרים למטבח

אחת הקטגוריות שתמיד מצליחות לשמח ולספק את העובדים היא מתנות למטבח. מדובר בתחום שבו תמיד אפשר למצוא מתנה לעובדים לחג, שכן כולם צריכים כלים במטבח. במיוחד אם מדובר במתנה מקורית ומיוחדת שוודאי אין לרוב העובדים כמו מכונת גלידה או מחבת קרפ. מלבד מתנות אלו, אפשר גם לבחור באחת הקלאסיקות כמו סט סירים, סט סכינים, סט סכו״ם או אפילו סט אפייה. גם מי שיש לו לא מעט סירים ומחבתות בבית, ישמח להתחדש בסיר חדש ומבריק לכבוד השנה החדשה. בנוסף, כיוון שכולם עסוקים בבישולים קדחתניים לקראת החג, זה בדיוק הזמן לגלות שאין מספיק סירים, שאין כלי מספיק גדול לאפייה בתנור או שהסכינים כבר לא מושחזות – מה שהופך את המתנה לכזו שמגיעה בדיוק בזמן ומבטיח שהעובדים ישתמשו בה וייהנו ממנה.

 

מתנות לשנת הלימודים

השנה החדשה היא גם תחילת שנת הלימודים, ולכן לא מעט מתנות הקשורות לתחום הלימודים יכולות להיות מושלמות עבור העובדים או עבור ילדיהם. לאנץ׳ בוקס מדליק, תיקים מעוצבים וכמובן גם בקבוקים רב פעמיים, הן מתנות מצוינות ושימושיות במיוחד. כמו כן, אפשר לקחת את ההזדמנות ולהתכונן לחורף עם מתנות מפנקות כמו תרמוסים, שמיכות מיקרופייבר מפנקות, צעיפים, כובעים ואפילו מטריות. בעוד כחודש-חודשיים החורף שיגיע יהפוך את המתנות האלו לשימושיות במיוחד, והעובדים שלכם יודו לכם על כך.

 

גאדג'טים מדליקים

עוד קטגוריה שתמיד עושה רושם היא קטגוריית הגאדג׳טים. אין ספק שמדובר במוצרים מיוחדים, מרשימים, וכאלו שמרבית העובדים לא יעזו לקנות בעצמם, אבל ישמחו מאוד לקבל כמתנה ממקום העבודה. כמו כן, מדובר בתחום אשר תמיד מציג חידושים והמצאות מעניינות, כך שבכל שנה אפשר למצוא מתנה מיוחדת שהעובדים שלכם עוד לא קיבלו. משטחי הטענה מתקדמים, אוזניות אלחוטיות, רמקולים ניידים או אפילו שעון יד חכם למשקיעים – כולן מתנות מיוחדות, שימושיות ובעיקר מרשימות.

 

עדיין מתקשים לבחור? יש פתרון

אין ספק שקיים מגוון רחב של מתנות לעובדים לראש השנה, ולא תמיד קל לבחור את המתנה המדויקת שתתאים למגוון רחב של עובדים בגילאים ומרקעים שונים. במקרים כאלו, אפשר להתייעץ עם חברה מתמחה בתחום, אשר תוכל לדייק את בחירת המתנה, להציע מוצרים מעניינים ולמצוא משהו שיעמוד בטווח המחירים שלכם, אבל עדיין יהיה מרשים ושימושי. גיל גיפט היא אחת החברות הוותיקות והמנוסות בתחום המתנות לעובדים, ותוכל לסייע לכם לבצע את ההחלטה הנכונה עבורכם. כך, תוכלו לדעת שהמתנות שאתם מזמינים יהיו מהאיכות הגבוהה ביותר, והעובדים שלכם יודו לכם על כך.

מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב