נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עבודה מרחוק: טיפים לעבודה מהבית

מחשב נייד

חלק מאיתנו רגילים לעבוד מהבית, אך המציאות החדשה שהביא עלינו משבר הקורונה כפה על עוד רבים אחרים להצטרף אל מעגל העובדים מהבית. מי שעובד גם כך מהבית כבר יודע מה השיטות שעוזרות לו ומאפשרות לו להיות עובד יעיל, מסודר ועומד בלוחות הזמנים גם בלי שמישהו מוודא אותו כל רגע, אך למי שחדש בתחום יכול בהחלט לקחת זמן להתרגל ולהבין מה עובד הכי טוב בשבילו. אז כדי שלא תתמודדו עם הבלאגן בעצמכם, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למאמר שיקח את האימה ויהפוך אותה להזדמנות. אז בואו נתחיל עם עבודה מרחוק: טיפים לעבודה מהבית. מוכנים? יצאנו לדרך!

 

הילדים, בן או בת הזוג, הרעש מבחוץ – פשוט בלאגן אחד גדול

עבודה מרחוק עלולה להיות חוויה לא פשוטה עבור מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הזה. רוב העובדים בעולם רגילים להגיע אל המשרד ולעבוד בו במשך שמונה, תשע או יותר שעות, בריכוז, בסביבת עבודה הגיונית ובעיקר בלי הסחות דעת שיכולות להפוך את העבודה למאוד לא יעילה.

אולם מבלי להתכונן למצב הזה, רובנו מצאנו את עצמנו עוברים לעבוד מהבית עם המחשב האישי שלנו, זאת במקביל לעבודה של בן או בת הזוג שלנו מהבית וכמובן – רעש הילדים שלא יודעים מה לעשות עם עצמם מרוב שעמום.

 

עבודה מרחוק: טיפים לעבודה מהבית

אז הכנו לכם כמה טיפים שיוכלו לעשות לכם קצת סדר בעניינים. ראשית, כדי שחומרי המשרד שלכם יהיו נגישים לכם, אנחנו ממליצים על מעבר לעבודה עם שולחן עבודה מרוחק.

 

איך אפשר להתחיל לעבוד עם שולחן עבודה מרוחק?

עבודה באמצעות שולחן עבודה מרוחק יכולה להתממש בקלות וביעילות רבה על ידי שירותי מחשוב לעסקים. שולחן עבודה מרוחק מנגיש לכם את כל החומרים שנמצאים במשרד ואתם יכולים לגשת אליהם מכל מכשיר שיש לו גישה לרשת אינטרנט תקינה – פלאפון, מחשב נייד, מחשב נייח, טאבלט וכל מכשיר כזה או אחר שעולה על דעתכם.

 

"מספיק, תנו לאמא ואבא שקט!"

הילדים שנמצאים בבית מהווים בעיה גדולה בזמן עבודה מרחוק. אפשר להבין אותם, בסופו של דבר אם אתם בבית סביר שהם ידרשו את תשומת הלב שלכם. אולם, היות ואתם צריכים לשקט על מנת לעבוד, אנחנו ממליצים להקרין להם סדרה חינוכית בטלוויזיה או ללמד אותם לשחק במשחקי קופסה מעשירים ומפתחים. ככל שתמצאו לילדים שלכם יותר תעסוקה לפני שתתחילו עבודה מרחוק, ככה תבטיחו לעצמכם יותר שקט כשתגשו לעבוד.

 

לא חייבים לשבת במרכז הבית

בין אם יש לכם בבית חדר עבודה ובין אם לא, מומלץ בזמן עבודה מרחוק למצוא מרחב שקט שיאפשר לכם להתרכז ולהיות עם עצמכם, ממש כמו במשרד. גם אם תקחו את המחשב הנייד ותשבו במיטה, החלל הסגור יהווה מעין משרד שבו נמצאים רק אתם, המחשב והעבודה. גם שימוש באוזניות יכול לסייע בבידוד רעשי הרקע מהעבודה שלכם. בהצלחה!

רשת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה