נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שלבים לבניית מרכזיות IP בענן

ענן ראשית

אם אתם בעלים של עסק אתם וודאי מכירים את החשיבות הרבה בשירות טלפוני איכותי. שירות טלפוני הוא דבר שכמעט כל עסק זקוק לו, כאשר ככל שמדובר בעסק גדול יותר כך על השירות להיות מתקדם יותר ולכלול אפשרויות רבות יותר ושירותים מגוונים שניתן לספק דרך הטלפון. עם זאת, כיום גם עסקים קטנים יותר יכולים להשיג שירות טלפוני מתקדם שניתן באמצעות מרכזיות IP בענן. כיצד עובדת מרכזייה בענן, ומהם יתרונותיה עבור עסקים מכל סדר גודל?

 

מה זה מרכזייה בענן?

מדובר בשירות המזכיר את השירות הטלפוני הקלאסי עם השלוחות – אך באופן מתקדם וטכנולוגי יותר. מרכזיות בענן מכילות אפשרויות מגוונות לעסקים מכל סדרי גודל המותאמות לצרכי העסק. למרכזייה בענן תכונות רבות המשתכללות ומתעדכנות עם הזמן שלא כלולות בשירות הטלפוני המסורתי, למשל רישום לקוחות, כניסה לתור, הודעות ומוזיקה בזמן ההמתנה, תא קולי המוביל למייל ועוד אפשרויות רבות נוספות.

 

מרכזייה בענן – מה הם שלבי התהליך?

מרכזייה בענן למעשה מתלבשת על תשתית האינטרנט הקיימת בעסק, וזה יתרונה הגדול – היא אינה מצריכה התקנת קו טלפוני נוסף או חיבור לכבלים. החיבור לאינטרנט מאפשר קבלת מידע באינטרנט וחיבור לכתובת המייל והתממשקות עמו.

 

יתרונות מרכזיית IP בענן

  • כוללת שירותים רבים: במרכזייה בענן ישנם שירותים רבים ומקיפים, כולל שירותי אבטחת מידע המאפשרים להשתחרר מהחשש לאבדן מידע ופרצות אבטחה, רישום לקוחות, השארת הודעות, הפנייה בהמתנה לשיחה ועוד שירותים רבים. שירותים אלו מאפשרים להתרכז בהשקעה בעסק עצמו במקום בתחזוקת השירות הטלפוני.
  • אמצעי תקשורת מגוונים: מרכזייה בענן מאפשרת הן ללקוחות והן לעובדים בעסק שימוש באמצעי תקשורת רבים מלבד הטלפון המסורתי: מחשבים ניידים ונייחים, טלפונים סלולריים, טאבלטים ועוד. בדרך זו אתם והלקוחות יכולים לבחור באמצעי התקשורת הנוח עבורכם.
  • מסייעת לחזות מראש הוצאות תקשורת: בשימוש במרכזייה אתם יודעים כל חודש בדיוק כמה זה עולה לכם ומהן הוצאות התקשורת החודשיות שלכם. מידע זה מאפשר לעסק שלכם להתייעל.
  • התאמה לכל סוג עסק: מרכזייה בענן מתאימה לכל סוג עסק, לא משנה אם מדובר בעסק גדול או בעסק קטן. כיום ניתן לקבל שירותי מרכזייה בענן במחירים זולים שלא התאפשרו בעבר, כך שגם עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם להנות ולספק שירותי תקשורת ברמה גבוהה.

 

כיצד לבחור חברה שתספק מרכזייה בענן?

הבחירה במרכזייה וכן בחברה שתספק את המרכזייה היא חשובה ויש להשקיע מחשבה רבה בכך. השוק מציע סוגי מרכזיות שונים וכן מפרטים טכניים מגוונים והבחירה חשובה. בנוסף, החברה שמספקת את המרכזייה היא הגורם שיספק שירות טכני במקרה של תקלה ולכן חשוב לבחור חברה הוגנת שנוח לעבוד איתה.

אחת החברות הפופולאריות והמומלצות בשוק המרכזיות בענן היא Paycall. מדובר בחברה המציעה מרכזייה בענן מתקדמת ביותר כולל שירותים מקיפים המתאימים לעסקים קטנים וגדולים כאחד וכל זאת במחירים המשתלמים בשוק.

ענן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה