נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשימת המשחקים שחייב בכל אירוע יום הולדת

חבילה

ימי הולדת ניתן לחגוג בצורות שונות בהתאם לתקציב, לרצונות של ילדיכם, למקום בו חוגגים ובהתאם לגיל ולהרכב המשתתפים.

המאמר יפרט רשימת משחקים שחייבים בימי הולדת שכל הילדים אוהבים.

 

יום הולדת בתנועה

בדרך כלל שרוצים לארגן יום הולדת תנועתי לילדים מזמינים מפעיל שישחק עם הילדים, ירקיד אותם וינהל את משחקי החברה. כיום בצורה חסכנית יותר ניתן להשכיר מתנפחים בעיצובים וגדלים שונים על מנת להפעיל את הילדים בתנועה. לילדים צעירים ישנם מתנפחים בצורת ג'ימבורי ולילדים הבוגרים יותר מתנפחי משחק כמו קליעה למטרה בווריאציות שונות. בדקו באתר https://poza-jump.co.il את סוגי המתנפחים ועלויות. בנוסף, גם כהורים תוכלו להפעיל את הילדים במשחקי תנועה שונים כמו: כיסאות מוזיקליים, משחק הפסלים, חפש את המטמון, סימנים בדרך וכד'. ניתן למצוא באינטרנט שפע של משחקי תנועה לכל גיל. ביחד עם זאת, המתנפחים יהיו יעילים יותר להורים שאין להם זמן לארגן משחקים או שבוחרים להתאמץ פחות ביום ההולדת של ילדם.

 

משחקים של פעם

הורים שאוהבים להיזכר בילדותם וברשותם תקציב דל יכולים לארגן ביום ההולדת "משחקים של פעם". לדוגמה: 3 מקלות, מרוץ שליחים, 123 דג מלוח, תופסת בווריאציות שונות, מחניים, קפיצה על חבל, פעילות עם חישוקים, משחקי כדור שונים, משיכת חבל ועוד. בשל ההיכרות עם משחקים כאלו להורים מסוימים יהיה נוח יותר לארגן אותם. מדובר על משחקים מסורתיים שכיום כמעט ולא קיימים בשל השימוש במכשירים הניידים ולכן הם יכולים להיות משהו חדש בשביל הילדים שיפיקו מהם הנאה רבה.

 

חבילה עוברת

כל יום הולדת שמתחיל במשחק "חבילה עוברת" יגרום לילדים להתגבש ולהשתחרר. ההכנות למשחק הן מינימליות ופשוטות. ראשית, משיגים עיתונים ישנים על מנת להכין חבילה. שנית, יש לכתוב משימות על פתקים בכתב ברור. המשימות יכולות להיות תנועתיות או חברתיות. למשל, עליך לקפוץ 10 פעמים על רגל אחת וכד'. שלישית, יש לקנות הפתעה שהיא הפרס המיועד. עוטפים את הפרס בשכבת עיתון ומדביקים את פתק המשימה, שוב עוטפים ושוב מדביקים משימה וכן הלאה עד שהחבילה גדולה ועבה מספיק. כדי לשחק מבקשים מהילדים לשבת במעגל ובהישמע המוסיקה מעבירים את החבילה מיד ליד. כאשר המוסיקה מפסיקה, הילד שאצלו נעצרה החבילה פותח שכבת עיתון וקרוא את המשימה בקול. לאחר שהוא מבצע את המשימה ממשיכים לנגן את המוסיקה ולהעביר את החבילה. כך החבילה עוברת עד שמגיעים לפרס. מומלץ לקנות פרס קולקטיבי כדי לא ליצור איפה ואיפה.

 

משחקי בלונים

ימי הולדת עם בלונים הכי משמחים. ניתן לארגן משחקים רבים המשלבים בלונים. למשל, לחלק את הילדים לזוגות כשבין כל זוג יש בלון שאותו מחזיקים עם פלג הגוף העליון ורוקדים. זוג שמצליח לשמור שהבלון לא ייפול לקרקע מנצח. חשוב לוודא לפני הפעילות שאין ילדים הפוחדים מבלונים.

 

זר בלונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
מתנות
מתנות לעובדים לראש השנה 2020

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה

חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב