נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לארוז את הדירה במהירות ובקלות

ארבעה ארגזים

בכדי לארוז את הדירה במהירות, בקלות וביעילות, אנחנו ממליצים לכם להסתייע בשירותי מומחים בתחום ההובלות, שמספקים גם שירות של אריזה לפני מעבר דירה.

אבל אם אתם מעוניינים לארוז לבדכם דירה, הנה מספר טיפים טובים שיובילו אתכם בנחת בתהליך האריזה.

קודם כל והכי חשוב, כשמדברים על אריזה לפני מעבר דירה, מדברים על סדר וארגון מראש. רק בעזרת הסדר והארגון הנכונים, אתם תוכלו להוביל את הדירה בבטחה ובלי נזקים מיותרים, שכידוע לכולנו, יכולים להיגרם בזמן ההובלה לציוד ולריהוט. בשלב הראשון של הסדר והארגון, יהיה מומלץ להפריד בין חללי הבית ואריזת הציוד שנמצא בכל חלל.

 

אורזים את הדירה ונמנעים מנזקים האופייניים עם הובלת דירות

כמו שאמרנו, בשלב הראשון יהיה כדאי להפריד בין חללי הבית וסוגי הציוד השונים. למשל, הקפידו לארוז בנפרד את הסלון, ורק לאחר שאתם מסיימים לארוז את הסלון תעברו לחללי הבית הנוספים. באופן כזה, אתם לא תיצרו בלגן בין הקרטונים והאריזות השונות.

זאת ועוד, יהיה מומלץ גם לכתוב על גבי כל קרטון את מה שהוא מכיל. אתם לא צריכים כמובן לרדת לפרטי פרטים, אבל על כל ארגז יהיה כדאי לכתוב מהיכן הוא מגיע ולהיכן הוא מיועד. על ארגזי סלון כתבו ארגזים לסלון, מטבח למטבח וכן הלאה.

 

שלב חובה בכל מעבר: הפרדה בין ציוד שביר לציוד סטנדרטי

בשלב הבא אנחנו נמליץ לכם להימנע מאריזה של ציוד שביר יחד עם ציוד סטנדרטי ורגיל. את הציוד השביר תארזו בנפרד ותוך כדי מתן דגש רב על אריזה נכונה וממוגנת. אם בשלב הזה אתם מסתבכים, אתם יכולים לקרוא לשירותיה של חברת 5 כוכבים שירוי הובלות.

תוכלו למצוא את החברה באתר הזה 5starhovalot.co.il ולקבל את כל המידע שאתם צריכים. כדאי לזכור, חברות הובלה יכולות לספק לכם את השירות של אריזה לפני מעבר דירה, ככה שאתם תוכלו לצלוח את התהליך על הצד הטוב ביותר ובלי נזקים מיותרים.

 

שירותי הובלות שמומלץ להסתייע בהם ולחסוך בכאבי ראש

כמו חברות הובלה אחרות ומומלצות בשוק, גם חברת 5 כוכבים מספקת את השירות של אריזה לפני הובלת משרדים, אריזת מפעלים, דירות קטנות וגדולות גם יחד. בכל מקרה שבו אתם מתלבטים כיצד לארוז את הציוד ואת הרהיטים שלכם, אתם מוזמנים לפנות לצוות המקצוענים של חברת 5 כוכבים, שהם מבחינתם תמיד יעשו כל מה שניתן בכדי שאתם תובילו את דירתכם בבטחה ובנועם.

חשוב לדעת, החברה מספקת שירותי הובלות עם אחריות המכוסה בביטוח של חברות הביטוח המוכרות בישראל, ככה שאתם מכוסים בכל מקרה של נזק שלא יבוא. בין אם אתם צריכים הובלות מנוף, הבולות בית פרטי או כל סוג הובלה אחרת, הרגישו חופשי לפנות לחברת 5 כוכבים ולקבל ייעוץ מתאים. בהצלחה!

 

קרטון ארוז

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,