נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניקוי ספות מומלץ ע"י הוראות היצרן

ניקוי ספות

אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשאלו בתקופה האחרונה בגוגל בנוגע לספות היא: "איך לנקות את הספות בהתאם להוראות היצרן?". בגלל שנראה שמדובר בשאלה שמטרידה אנשים רבים, החלטנו לבדוק את העניין באופן מעמיק עם אנשים שבקיאים בתחום. הישארו אתנו ותקבלו את התשובה לשאלה הנשאלת ביותר ברחבי הרשת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים. שכן, בדיוק כמוכם, גם אנחנו לא מצאנו את התשובה לשאלה זו בגוגל. במקום לפנות אל אנשים שמומחים בתחום ניקוי הספות, החלטנו לברר פרטים באופן מעמיק עם אלו שמצאו את התשובה לשאלה. כדי להגיע אליהם, היינו צריכים לפרסם פוסט ברשתות החברתיות עם קישור לסקר. אותם אנשים ענו לנו על השאלה המתבקשת ואפשרו לנו לדעת מה הם חושבים בנושא. ראוי לציין שקיבלנו מספר רב של פניות ובחרנו להציג בפניכם את התשובות שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים.

 

האם ניקוי ספות מומלץ על ידי הוראות היצרן? תשובה מספר 1

התשובה הראשונה שקיבלנו הייתה: תלוי מה כתוב בהוראות היצרן. שכן, מסתבר שיש ספות שמופיע בהם שמומלץ לערוך להן ניקוי ויש כאלו שהדבר לא מופיע. ההמלצה שקיבלנו בהקשר הזה היא לפנות אל החברה שממנה קניתם את הספה (במידה ואין הנחיות ניקוי על הספה שלכם) ולברר מהי אפשרות הניקוי המומלצת. אם גיליתם שאין הוראות יצרן על הספה, אתם צריכים ליצור קשר עם חנות  ניקוי ספות ברמת גן. שכן, יש לא מעט חנויות ברמת גן שבקיאות בנושא באופן מעמיק והן יוכלו לתת לכם את המידע האמין ביותר בכל הנוגע להליך של ניקוי ספות.

 

האם ניקוי ספות מומלץ על ידי הוראות היצרן? תשובה מספר 2

כפי שאתם יודעים, התשובה משתנה מספה לספה. שכן, כמו שאנחנו, בני האדם, שונים אחד מהשני, כך גם הספות שלנו. כידוע לכם, יש ספות שונות, כאלו שעשויות למשל מחומרים שונים, בדים שונים ועיצובים שונים. הנה כמה תתי קטגוריות בפרמטרים הללו שעשויים בעצם לשנות את התשובה בנוגע לניקוי ספות שקיימות אצלכם:

  • ספות מבד משי\זמש\כותנה וכו'
  • ספות מעץ מלא, ספות מעץ אורן, ספות מעץ דובדבן וכו'
  • ספות בעיצוב וינטג', ספות עם כריות מובנות וכו'

אפשר לומר שהוראות היצרן משתנות מספה לספה וחשוב שתבדקו מה הרכב הבד של הספה, מאיזה עץ היא עשויה ומה העיצוב שלה. כך תוכלו לדעת פחות יותר מהן הוראות היצרן, האם מומלץ לערוך לספה שלכם ניקוי ואם כן – איזה ניקוי?

 

מה המסקנה שלנו בנוגע לשאלה המדוברת?

אז עכשיו אנחנו יודעים שניקוי של ספות הוא עניין שמצריך בירור מעמיק. שכן, לכל ספה יש הוראות יצרן שונות (ולעיתים אנחנו לא מודעים אליהם בכלל). כך שחשוב ליצור קשר עם מומחים ולהתייעץ עמם טרם הליך הניקוי הנבחר.

ניקוי ספות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון