נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 טיפים לניקיון מושלם לבית שלכם

פינת ישיבה

לניקיון הבית יש חשיבות עליונה, מעבר לכך שהרבה יותר נעים לשהות בבית כאשר הוא נקי ומסודר, ניקיון לקוי של הבית יכול להוביל לסכנה ממשית עבור תושבי הבית.

לדוגמא: ניקיון לקוי של חדר האמבטיה עלול לגרום להיווצרות של עובש מה שיכול להוביל לאלרגיות, בעיות נשימה ולפעמים אפילו למוות, או אם משטח המבטח שעליו אנו מבשלים לא נקי מספיק אנו יכולים להכניס חיידקים ולכלוך לגופנו וחלילה לילדים שלנו.

 

לכן אספנו עבורכם כ-4 טיפים מעולים לניקיון מושלם של הבית:

טיפ מס׳ 1- סדר הגיוני

לרוב כשלא יודעים איפה להתחיל זה מסבך את הליך הניקיון, מקשה ומאריך אותו בעיקר לכן חשוב לפעול בסדר הגיוני, קודם לסדר את חלל הבית, לשים כל דבר במקומו ולאחר מכן לעבור לשלב הניקיון. הטריק הוא לנקות קודם למעלה ואז למטה. הרי אם כל האבק מהארונות יתפזר אחרי ששטפתם את הבית מה ייצא שעבדתם לשווא. לכן חשוב לשמור על סדר הפעולות בזמן ניקיון הבית על מנת לבצע את המשימה ביתר קלות ומהירות.


טיפ מס׳ 2- מוצרי החשמל

האדם הממוצע פותח את המקרר בביתו בערך כ-50 פעמים ביום ובכלל השימוש במכשירים חשמליים כמו מקרר, תנור ומיקרו הוא נפוץ בכל בית ובית. ובגלל שעם מכשירים אלו אנחנו מכינים את האוכל שלנו ואז מאחסנים אותו, חשוב מאוד לדאוג לנקות אותם לעיתים קרובות וביסודיות על מנת לשמור על הבריאות בבית ועל טיב המכשירים.

 

טיפ מס׳ 3- ניקיון רהיטים

אין דבר שמאיר את הבית והופך אותו לאטרקטיבי יותר מאשר רהיט חדש. אבל לא לכולם מתאפשר לקנות ריהוט חדש או במידה והריהוט שלכם כבר חדש תמיד ניתן במקום זאת  לשדרג ולנקות את הרהיטים הקיימים. את הספה ניתן לנקות באופן עצמי או ע״י בעלי מקצוע וכך גם את השטיח, ניתן לחדש ולשדרג רהיטים כגון: שולחנות, שידות, ארונות, כוורות ואפילו אגרטלים או ואזות בצביעה חדשה או על ידי הדבקת טפט מודרני. תופתעו לראות איך השינוי הקטן יוסיף לאווירה הכללית.

 

טיפ מס׳ 4– תעשו זאת בשבילי

כולם מבינים את חשיבות הניקיון בבית, אך בין הטיפול בילדים לשעות הנוספות בעבודה לא לכולם יש הזמן, היכולת, הכישורים או את הרצון לנקות את הבית בעצמם. במצב כזה נהוג לשכור מנקה מקצועי. אפשר למצוא מנקים מעולים דרך חברים או דרך חברות ניקיון ואחזקה שמתמחות במתן שירות מעולה ואחזקה של כוח אדם מקצועי ואמין שיוכל לנקות ולסדר עבורכם את הבית בצורה יוצאת מן הכלל. כמובן ששירות זה כרוך בעלות, והעלות משתנה מחברה לחברה ונמדדת בעיקר בגודל הבית.

סיכום: על מנת לשמור על ביתכם נעים ובריא הקפידו לנקות את הבית לפחות פעם אחת במהלך השבוע. קיימת אפשרות גם לשלב בין ניקיון עצמי של הבית לבין שכירת שירותי ניקיון שיעזרו לשמר את הניקיון והסדר בביתכם.

 

ניקוי כיריים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון