נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את סדר הפעולות ההגיוני ביותר לניקיון בבית

לנקות את הבית

רבים מאתנו מכירים את הרגע הזה שבו הם מנקים את הבית ומגלים בסופו של דבר שנותרו לכלוכים באזורים שונים או כתמים על הרצפה. אנחנו חווינו את התרחיש זה באופן קבוע והבנו שמשהו לא בסדר. לכן, יצאנו להתייעץ עם חולי ניקיון וגילינו שניקינו את הבית שלא לפי סדר הפעולות ההגיוני. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולהכיר את סדר הפעולות שיאפשר לכם לנקות את הבית באופן הטוב ביותר.

 

הפעולה ה – 1 שאתם צריכים לבצע בעת ניקיון הבית: ניקיון של אבק

התברר לנו שיש 4 פעולות שצריך לבצע בעת ניקיון הבית, כדי להביא לניקיון הטוב ביותר. הפעולה הראשונה שצריך לבצע היא ניקיון כללי של אבק. עליכם לעבור על כל מיני רהיטים ואזורים בבית שאתם יודעים שהצטבר בהם אבק רב. אצלנו אלה הפריטים הבאים:

  • שולחנות קפה
  • טלוויזיה
  • מדפים
  • שידות

חשוב מאוד שתבדקו כמה פעמים שעברתם על כל האזורים הללו, כדי שלא תצטרכו לחזור לאחור ולבצע שוב את אותן פעולות מחדש (מה שקרה לנו בעבר).

ניקוי

הפעולה ה –  2 שאתם צריכים לבצע בעת ניקיון הבית: טאטוא

הפעולה השנייה שצריך לבצע היא טאטוא או שאיבת אבק. המומחים של חברת ניקיון לבית ד"ר פוליש ממליצים להשתמש בשואב אבק ידני (ולא ברובוט) שיאפשר לבצע סילוק מיטבי של האבק מכל מיני אזורים בבית. שכן, מלבד הרצפה, יש צורך גם בסילוק של אבק מהספות ואזורים שנחשבים למורכבים לניקוי.

 

הפעולה ה – 3 שאתם צריכים לבצע בעת ניקיון הבית: שטיפה של המרצפות

הפעולה השלישית תצריך מכם הכנה מראש של הפריטים הבאים:

  • דלי
  • מים
  • מגב
  • חומר ניקוי לרצפות
  • 2 סמרטוטים חדשים

לאחר שתכינו את הפריטים הללו, תצטרכו לנקות את הרצפה עם מים וחומר ניקוי. שימו לב שאתם לא שופכים מים בכמויות מוגזמות. שכן, הדבר עשוי להקשות עליכם בביצוע השלב הבא.

שטיפת האריחים

הפעולה ה – 4 שאתם צריכים לבצע בעת ניקיון הבית: ייבוש עם סמרטוט יבש

אחרי שסיימתם לנקות את הרצפה עם הסמרטוט הרטוב, עליכם לעבור עם סמרטוט נוסף, יבש. חשוב מאוד ליישם את פעולה זו באופן מיטבי. שכן, היא תמנע הופעה של סימנים על גבי הרצפה (כמו למשל סימן של סוליית הנעל שלכם).

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את סדר הפעולות ההגיוני ביותר שצריך לבצע כדי להביא לניקיון איכותי בבית. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנשאר לכם רק לבצע את הפעולות הללו לפי הסדר ולנוח בסיומן.

ההמלצה שלנו היא להודיע מראש לכל דיירי הבית כי הפעולה האחרונה צפויה להתרחש, כדי שהם יידעו כי עליהם להתבצר בחדרים עד שהרצפה תתייבש באופן סופי. נאחל לכם שתערכו את הניקיון על הצד הטוב ביותר מעתה ואילך ושתיהנו מבית נעים!

לנקות את הבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון