נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא חשוב לנקות משטחים בצורה יסודית

ניקוי משטחים

לאחרונה מצאנו את עצמנו נוכחים בוויכוח בין קולגות שעסק בניקיון של משטחים. שי, שהוא לא רק קולגה, אלא גם חבר קרוב, אמר לנו שהוא לא מנקה אחריו את משטחי המטבח של המשרד בצורה יסודית. שכן, לדבריו, זה לא עניין חשוב. אנחנו הזדעזענו כששמענו את האמרה הזו ומיד יצאנו לבדוק האם זה באמת לא חשוב. הישארו אתנו ותגלו את המסקנה שאליה הגענו.

 

לא חשוב לנקות משטחים בצורה יסודית? תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנה

פנינו אל חולי ניקיון שיודעים דבר או שניים על ניקיון של משטחים והצגנו בפניהם את הסוגיה. ראוי לציין תחילה כי הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר מקיף. כזה שאפשר לנו להגיע אל מי שיודעים מה עומד מאחורי הניקיון של משטחים.

להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 50 תגובות לסקר שאפשרו לנו להגיע למסקנה חד משמעית בנושא. אנחנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות למי שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, אנחנו הקוראים שלנו וגם שי נחשף לתשובה האמתית בנושא. שי, אם אתה קורא את השורות האלה, כדאי שתשב, כי אתה צפוי להיות מופתע.

 

האם זה באמת לא חשוב?

שימו לב, כ – 98% ממי שהגיבו על הסקר שלנו אמרו שהליך של ניקוי משטחים צריך להתבצע ביסודיות רבה. שכן, לדבריהם, הליך זה מאפשר להיפטר מחיידקים. הם לא היו צריכים להרחיב יותר מידי בהסברים. שכן, הדבר היה ברור לנו כבר מראש. אם אתם עדיין לא השתכנעתם, כדאי שתקראו את הפסקה הבאה, בה תגלו את הפרטים המעמיקים בנושא.

 

חשוב לנקות משטחים בצורה יסודית ובתדירות גבוהה

אנחנו נשווה לרגע את ניקוי המשטחים למוצץ של תינוק. אם אתם הורים לתינוק, וודאי ידוע לכם כי כל נפילה של המוצץ על משטח מצריכה שטיפה במים חמים. גם כאן יש מי שסוברים שזו התנהלות מוגזמת, אבל האמת היא שאין זה נכון. שכן, המוצץ צפוי להיכנס לפיו של התינוק בהמשך ואם הוא נפל על משטח עתיר בחיידקים, התינוק עשוי להיחשף למחלות ותסמינים שונים למשל:

  • הופעה של פצעים בחלל הפה
  • צינון
  • בעיות בטן וכו'

הדבר נכון גם לניקיון של משטחים. שכן, אם המשטח מלוכלך ואנו מכינים עליו אוכל שנכנס לפה שלנו, אנו עשויים לאכול אוכל עתיר בחיידקים לא טובים.

 

המסקנה – אל תתעצלו. תנקו

עכשיו אנחנו יכולים להציג בפניכם את המסקנה הסופית שתשלח אתכם לקחת מטלית נקייה עם מעט חומר, כדי שתוכלו לגשת ולנקות את המשטח שעשיתם בו שימוש כעת באופן יסודי. עשו זאת לא רק עבור הבריאות שלכם, אלא גם עבור מי שמגיע אחריכם להשתמש במשטח.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לנו לנצח בהתערבות ולהראות לשי שיש חשיבות גבוהה בניקוי של משטחים בצורה יסודית. אנו מקווים שלמדתם מהמדריך ושתיישמו אותו.

ניקוי משטחים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון