נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אביזרים לניקוי ושדרוג חדר הבריכה בבית

בריכה ביתית

בין אם מדברים על אביזרי ניקיון לניקוי בריכות, או שמא מדברים על פריטים דקורטיביים לעיצוב בריכות שחייה פרטיות, יש על מה לדבר.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר אביזרים לניקוי ושדרוג חדר הבריכה בבית, בין אם היא קטנה, בינונית או גדולה. מידע מעודכן ל-2021.

חדר הבריכה בבית אמור להיות מקום המפלט האולטימטיבי לאחר יום עבודה מפרך. וכשמדברים על מקום מפלט אידיאלי כמו חדרי בריכות שחייה, אוטומטית מדברים על נושאי ניקיון. ומה יותר נקי מאשר רובוט לניקוי בריכות שחייה ציבוריות ופרטיות? כן, כן, אנחנו כבר בעידן הרובוטים והם אלו שעובדים קשה במקומנו. אם כך, אחד הדברים הכי נדרשים בבריכות שחייה פרטיות וציבוריות, זה רובוטים לניקוי בריכות שחייה.

 

ציוד ניקוי בריכות שחייה ותחזוקה מקיפה

זכרו כי ישנם סוגים שונים ומגוונים של רובוטים לניקיון בריכות שחייה, ככה שיהיה חשוב להתאים את הרובוט לסוג הבריכה שלכם ולגודלה. בסופו של דבר, אם הרובוט מיועד לנקות בריכות קטנות ויש לכם אחת מאוד גדולה, הוא לא יהיה אפקטיבי כ"כ.

מעבר לרובוטים שמנקים בריכות, כמובן שיש לכם גם מערכות של מלח מגן ומכשירי מלח אשר מיועדים לניקוי יעיל ביותר. מכשירי מלח בדרך כלל לא יגיעו עם הבריכה עצמה. זוהי למעשה מערכת מלח שלמה אשר מותקנת בנפרד לבריכת השחייה.

 

מכשירי מלח לניקוי בריכות שחייה מגיעים יחד עם התקנת בריכה?

ישנם אביזרים מסוימים שעשויים להגיע בחינם כחלק מהתקנת בריכת השחייה, אבל בדרך כלל מכשירי מלח לא יימנו על אביזרים אלו. אם תרצו התקנת מכשיר מלח לבריכות שחייה, תצטרכו לרוב לשלם על כך בנפרד. אגב, אם אתם פחות בקטע של רובוטים, או שמא אתם מעדיפים לנקות ידנית את הבריכה – יש פתרונות.

שמעתם על שואבי קרקע לבריכות שחייה? שואבי קרקע ידניים זו הדרך שלכם לעבור על כל סנטימטר וסנטימטר בקרקע הבריכה, ככה שלא יישאר זכר ללכלוך. כמובן, יש לכם גם שואבים אוטומטיים לניקוי קרקעות של בריכות שחייה.

 

עוד ציוד לתחזוקת ושדרוג בריכות שחייה שכדאי להכיר

ואם מדברים על ציוד שיוביל אתכם להתפנקות המושלמת, מדברים למשל על גיגיות מקצועיות לניקוי וטיפול של כפות הרגליים. הגיגיות האלו מגיעות בגדלים שונים, ככה שתוכלו להתאים אחת בדיוק בשבילכם. עוד אופציה מעולה עבור מי שנהנה לנקות בעצמו את הבריכה, היא האופציה של מטאטא יניקה.

עוד ברשימת ציוד מומלץ לניקוי בריכות שחייה, יש לכם גם מטאטא פלא, משאבה חשמלית, ערכות ניקוי עם רשתות ניקוי שטוחות, משאבות טבולות לריקון המים מהבריכה ועוד. בואו נגיד ככה, כל עוד אתם מעוניינים לתחזק את הבריכה שלכם על הצד הטוב ביותר שיש, אתם תמצאו ציוד ניקוי בריכות שחייה בהתאם. צריכים סיוע נוסף? לגונה בריכות שחייה יסייעו לכם בכל מה שתצטרכו, צרו קשר איתם ושתהיה השתכשכות נעימה בבריכה.

 

חדר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה ניקיון