נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את מערכות הישיבה המודלוריות – מה היתרונות בכך

רהיט ישיבה

מערכות ישיבה מודלוריות הן אחת ממערכות הישיבה הנמכרות ביותר בישראל, ולא בכדי.

המערכות מתאימות למקומות רבים החל מהבית וכלה במקומות ציבוריים ענקיים.

לכן, כדאי ורצוי להכיר מערכות ישיבה אלו ולדעת את יתרונותיהן.

 

מהן מערכות ישיבה מודלריות?

פינות ישיבה מודלריות הינן מערכות ישיבה אשר ניתן להזיז את היחידות שלהן באופן עצמאי. המערכות ישיבה מעוצבות מקוביות ספוג שניתן לחבר אחת אל השנייה כל קוביה עטופה מבד קטיפה נעים למגע אשר הופך את כל חווית הישיבה לנוחה ונעימה.

 

מהם השימושים של מערכות ישיבה מודלריות?

כפי שאמרנו, מערכות ישיבה אלו שימושיות מאד, זאת בשל האפשרות לשחק עםם המיקום שלהן ועם הנוחות שהן מספרות.

ניתן לשים אותן בסלון בבית – כך ניתן לסדר פינות ישיבה אלו בצורת ריש כך שהבית יראה מרווח ונעים. ניתן לשים אותם גם בחדר המשחקים או בחדר הילדים בבית.

ניתן גם לשים פינות ישיבה אלו במקומות ציבוריים – פינות ישיבה אלו פופולריות מאד בקרב מקומות המתאימים לילדים. בבתי ספר רבים כבר החלו להביא פינות ישיבה אלו למרחבים המשותפים של הילדים. פינות אלו מתאימות גם לחדרי המתנה. רופאים רבים שמים מערכות ישיבה מודלריות בחדר ההמתנה במקום כסאות פלסטיק, כדאי לספק נוחות מרבית לפציינטים שמחכים בתור.

 

מהם היתרונות של פינות הישיבה המודולריות?

יש סיבה מדוע פינות ישיבה אלו צוברות תאוצה בשנים האחרונות. היתרונות של פינות הישיבה הללו עצומים.

 

הזזה עצמאית

פינות הישיבה הללו ניתנות להזזה בכל רגע נתון. כך, שאם החלטנו לסדר את פינת הישיבה המודולרית בצורת ריש, כעת אנחנו רוצים לארח בצורה אחרת, ניתן יהיה להזיז אותה בכל רגע ולממקם את היחידה בצורה אחרת.

הדבר נוח מאד גם בחללים גדולים בהם יש פינות ישיבה אלו. בבתי הספר נוהגים להזיז את פינות הישיבה בהתאם לגודל קבוצת הלימוד, בהתאם לסוג הלימוד. כך אם המורה רוצה שהילדים ישבו במעגל, היא תוכל להזיז את פינת הישיבה. ולהפך, אם המורה רוצה אווירה רצינית, היא תסדר את פינת הישיבה בשורה מולה.

 

נוחות

פינות הישיבה נוחות מאד. אם בעבר בהמתנה לרופא נאלצנו לשבת על כיסאות פלסטיק חורקים, פינת הישיבה מאפשרת לשבת בנוחות גם בזמן ההמתנה. נוחות במקומות ציבוריים זה לא מובן מאליו. לעית מקומות אלו גורמים לאנשים להרגיש לא בנוח, ולכן, העמדת פינות מודלריות נוחות, אשר יוצרות אווירה נעימה יותר, יכולה לשדרג את החוויה של האדם שמתארח במקום זה.

 

התאמה אישית

מאחר שהפינות בנויות מקוביות, ניתן לבחור את כמות הקוביות שמתאימה לגודל החלל. כך שאם חדר הילדים קטן, ניתן לשים בו רק קובייה אחת. מנגד, אם הסלון ענק, ניתן לחבר בו שש קוביות יחדיו. המשחק עם החלל יכול ליצור מראה אסתטי שמותאם לבית.

 

ספה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
כריות נוי ראשית
כריות נוי – כיצד לבחור?

רבים טוענים כי יופי הוא בעיני המתבונן. אך האמת היא כי יופי הוא דבר הרבה יותר אובייקטיבי ממה שאנשים מוכנים