נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מצעד שטיחים שלא תרצו לפספס

קטלוג אחורי

אחת הדרכים הכי טובות לבחור שטיח חדש היא להסתכל על דגמים מומלצים שזכו לעדיפות אצל לקוחות אחרים. אם לא מכירים אישית חברים ובני משפחה שרק לאחרונה החליפו את השטיח, ניתן לעשות את זה גם בעזרת קטלוג שטיחים מגווןשטיחים טובים מחזיקים מעמד זמן רב.

בנוסף, הם מתאימים לעיצוב הקיים בחלל הפנים וגם ממלאים שלל תפקידים פונקציונאליים. בין היתר, ניתן לראות עדות לאיכות גבוהה של שטיחים בכך שקל לנקות אותם, שנעים לדרוך עליהם ושהם עמידים גם בפני פגעי מזג האוויר בסלון או חדרים שחשופים לתאורה טבעית.

 

איך בוחרים את השטיח המתאים לבית?

הבעיה היא שבחירה של שטיח עלולה להיות משימה מורכבת. דווקא בגלל שיש כל כך הרבה סוגים שונים של שטיחים מעולים, לא תמיד ברור איזה מהם לבחור. כאן, הטיפ הוא להסתכל על קטלוג של חברות מובילות ולשאוב מהן השראה. לא מאמינים? בקרו באתר של קרפטים ותוכלו לראות בעצמכם את מצעד השטיחים שפשוט אסור לפספס.

 

איזה שטיחים מקבלים עדיפות?

הדגמים המומלצים שזכו לעדיפות אצל לקוחות אחרים עוזרים לנו ללמוד מחוכמת ההמונים. כך למשל אנחנו רואים שרבים מעדיפים כיום את השטיח הפרסי כי הוא אמין, מרשים ואסתטי, אבל שיש כאלה שדווקא מעדיפים 2-3 שטיחי שאגי קטנים מאשר שטיחים גדולים. חוץ מזה, על טעם וריח קשה להתווכח – אבל שטיחים שמעוצבים בסגנון מודרני לרוב זוכים לעדיפות על פני השטיחים המסורתיים.

 

מה התפקיד של חברים ומשפחה?

מצעד השטיחים שאסור לפספס יכול לשמש אותנו כמקור השוואה בין הדגמים השונים. אחרי שלומדים איזה שטיחים נחשבים פופולאריים יותר ואיזה פחות, ניתן לבדוק מה חברים ובני משפחה מעדיפים כאשר הם מחפשים שטיח חדש. באותה הזדמנות, כדאי גם לשאול אותם איך בדיוק הם מתחזקים את השטיח, מה ההתרשמות שלהם לגבי האופן שבו הוא מאפשר ניקיון של כתמים ולכלוך וכן הלאה.

 

מצעד שטיחים לפי מחירים

כיום לא חייבים לחרוג מתוך מסגרת התקציב על מנת להשיג את השטיחים הכי שווים במחירים הכי משתלמים. בזכות מבצעים שנערכים לכל אורך השנה ובעיקר לקראת תקופת החגים, אפשר למצוא שטיחים איכותיים במחירים שווים לכל כיס. אם מוצאים שטיחים כאלה ומוזמנים בקרוב לאירוע או לחג, ניתן גם להשיג חלק מהם בתור מתנה.

 

על שטיחים לא מתפשרים!

בסופו של דבר, מה שהכי בולט ממצעד השטיחים המעודכן של 2022 זה שמדובר על פתרון הריצוף והעיצוב השכיח ביותר. אם בעבר היה אפשר ליהנות רק מהיתרונות של שטיחים מקיר לקיר, הרי שכיום יש היצע כמעט אינסופי של אפשרויות. מכאן והלאה, כל שנותר הוא להתאים את השטיחים לטעם האישי ולתקציב שלנו. אם מתלבטים, אפשר לראות איזה שטיחים נמצאים בראש המצעד ולתת להם עדיפות כדי ללכת על בטוח.

קטלוג אחורי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
כריות נוי ראשית
כריות נוי – כיצד לבחור?

רבים טוענים כי יופי הוא בעיני המתבונן. אך האמת היא כי יופי הוא דבר הרבה יותר אובייקטיבי ממה שאנשים מוכנים