נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

2 דרכים לשילוב שטיח עגול בבית

שטיח עגול

מי שמתעניינים ברכישה של שטיח עגול לבית, מוצאים את עצמם לא פעם שואלים את המוכרת בחנות איך הם יכולים לשלב את השטיח הנבחר לבית שלהם. מדובר בשאלה נפוצה מאוד ואנו מודעים לכך בגלל שעבדנו בעבר בחנות לעיצוב הבית. לאחרונה, אנו נתקלים בשאלה זו יותר ויותר, לאחר שאנשים רואים את השטיח החדש שקנינו לסלון ומבקשים לדעת איך הם יוכלו להתאים שטיח דומה לבית שלהם. הישארו אתנו ותגלו את 2 הדרכים שיאפשרו לכם לשלב את השטיח העגול בקלות בבית.

 

תכירו קודם את האנשים שעזרו לנו להציג בפניכם את 2 הדרכים הנבחרות

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 הדרכים הנבחרות, אנו מוכרחים לצין בפניכם עובדה חשובה. המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. שכן, לנו יש רק דרך אחת לשלב את השטיח העגול בבית (זו שהשתמשנו בה). החלטנו לפנות אל חכמת ההמונים כדי להשיג דרך נוספת. לכן, פרסמנו פוסט בקבוצה של עיצוב הבית וביקשנו מאנשים לציין בפנינו איך הם שילבו שטיח עגול בבתים שלהם. קיבלנו מעל ל – 40 תגובות ובחרנו בסופו של דבר את הדרך שנראתה לנו המתאימה ביותר. אנו רוצים להודות לכל מי שהגיבו על הפוסט. אמנם התשובות של רבים מכם לא נבחרו, אך הן בהחלט סייעו לנו להכיר את התחום מקרוב.

 

רוצים לשלב שטיח עגול בבית? תכירו את הדרך ה – 1

אם אתם רוצים לשלב בבית שלכם שטיח עגול, אתם צריכים לדעת כי עליכם לבדוק את הדברים הבאים:

  • הצבע הדומיננטי שקיים באזור שבו השטיח יוצב
  • האם יש שולחן קפה בסביבה?

ההמלצה שלנו היא לבחור בצבע שמתאים לצבע הדומיננטי ולהעמיד את השטיח מתחת לשולחן הקפה.

 

רוצים לשלב שטיח עגול בבית? תכירו את הדרך ה – 2

הדרך השנייה שהוצעה על ידי גולש בשם רמי היא לפנות אל מומחים של חנות מוכרת ומומלצת שמוכרת שטיחים עגולים. רמי אמר שהוא רכש כמה פעמים בחנות בשם גו גוד. לדבריו, המוכרים שם ביקשו לראות תמונה של הסלון שלו ועזרו לו להתאים את השטיח בקלות.

 

טיפ חשוב לפני שבוחרים שטיח עגול לבית

קוראים יקרים, שימו לב! בחירה של שטיח עגול לבית זו לא בחירה של מה בכך. אתם וודאי רוצים להיות בטוחים כי אתם מבצעים רכישה איכותית שתישמר לכם לאורך שנים. לכן, אנו ממליצים לכם לערוך בירור מקיף רגע לפני שתבצעו רכישה של שטיח. תבדקו שאתם מבצעים קנייה אך ורק מחנות מוכרת ומומלצת בתחום. שכן, כך תדעו שאתם צפויים לקבל את השטיח בזמן והכי חשוב – שיש לכם אחריות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהן הדרכים לשילוב שטיח עגול בבית. כעת, כשיש בידיכם את המידע, עליכם רק ליישם אותו ולבחור את השטיח המתאים ביותר. שיהיה בהצלחה!

שטיח מגלול

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
כריות נוי ראשית
כריות נוי – כיצד לבחור?

רבים טוענים כי יופי הוא בעיני המתבונן. אך האמת היא כי יופי הוא דבר הרבה יותר אובייקטיבי ממה שאנשים מוכנים