נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הדרך הכי טובה להדביר ג'וקים בבית?

ג'וקים ראשית

לא בטוח איך להיפטר מג'וקים? אתה לא לבד. ג'וקים הם אחד ממזיקים ביתיים הנפוצים ביותר בישראל וברחבי העולם.

 

ג'וקים – תעודת זהות

בממוצע, ג'וקים יכולים לנוע בין 1.5 ס"מ ל- 7 ס"מ. שני הסוגים הנפוצים ביותר בישראל הם הג'וק הגרמני והג'וק המזרחי. ג'וקים שונים יכולים להימשך לביתך מסיבות שונות. ידיעת סוג הג'וק איתו אתה מתמודד יכולה לעזור בעת ההחלטה כיצד להיפטר מהם. למשל, הג'וק הנפוץ ביותר בסביבה פנימית הוא הגרמני, והוא ידוע בכך שנמשך למים. צמצום הגישה למקורות מים בביתך יכול לסייע בהפחתת נגיעת הג'וק הגרמני.

ישנן המון שיטות מניעה אחרות, כמו ניקוי יומי ואחסון מזון נכון, כדי למנוע נגיעות. אבל איך נפטרים מג'וקים ברגע שהם כבר נכנסו לביתכם?

ג'וקים נכנסים לבתים בחיפוש אחר מזון, מים ומקלט. לאחר שהם שורצים באזור מסוים, הם יכולים להתרבות במהירות, ומהווים איום על הנוחות והבריאות שלכם. חשוב להיפטר מהם לפני שההתפשטות כבר גדולה מדי. ידוע גם כי ג'וקים נושאים חיידקים העלולים לגרום להרעלת מזון, שלשולים, אלרגיות ופריחה בעור. במספרים גדולים הם יכולים גם לייצר ריח רע.

 

כיצד להיפטר מג'וקים?

 

זיהוי אזורים בעייתיים באמצעות פנס ורצועות דבק

כשאתה שוקל באיזו שיטת הדברת ג'וקים להשתמש, עדיף לבחון תחילה את ביתך אחר מקומות אפשריים לנגיעות ג'וקים. עשו זאת באמצעות פנס לחיפוש מקומות מסתור, כולל מאחורי המקרר, מתחת לכיור, סדקים בארונות ובמדפים, ארונות אמבטיה ובגדים.

השתמש ברצועות דבק כנגד ג'וקים כדי לאתר נגיעות גדולות. על סמך בדיקת הפנס שלך, החלט על האזורים האסטרטגיים ביותר להצבת רצועות. עקוב אחר האזורים האלה במשך כמה ימים עד שבוע. רצועות באזורים עם תנועה רבה של ג'וקים יתפסו הכי הרבה מהם, ואזורים אלה יזדקקו לטיפול עוצמתי ביותר.

 

איטום הכניסות האפשריות לבית

מלכודות יכולות להיות יעילות בהפחתת אוכלוסיות ג'וקים קיימות, אך הן לא ייפטרו מאלו שמנסים להיכנס מבחוץ. כדי למנוע את התפשטותם, השתמשו בחומר איטום כדי למלא נקודות כניסה אפשריות, כולל פערים בין קירות או אריחים, סדקים וחורי כניסה קטנים. כדי גם לאטום דלתות וחלונות.

 

פיתיונות ג'ל

פיתיון ג'ל יכול להיות רוצח ג'וקים יעיל. הפיתיון מגיע בדרך כלל בצורה של צינור וניתן למרוח אותו באזורים שסביר שימשכו ג'וקים. בעוד שפיתיון ג'ל יכול להיות יעיל בהיפטרות מג'וקים, הוא יכול גם להוביל לכמות גדולה של ג'וקים מתים בתוך הבית שלך או בסביבתו.

 

פנייה לחברת הדברה מקצועית

פנייה לחברת הדברה מקצועית כמו קסם הדברות לצורך הדברה לבית כנגד ג'וקים יכולה להגביר את הבטיחות, להציע גישה יעילה יותר להעלמתם מהבית, ולתת מענה שוטף בנוגע לשליטה בהתפשטות הג'וקים. זה גם יבטל את הצורך בפיזור מלכודות בבית שלך.

 

ג'וקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
כריות נוי ראשית
כריות נוי – כיצד לבחור?

רבים טוענים כי יופי הוא בעיני המתבונן. אך האמת היא כי יופי הוא דבר הרבה יותר אובייקטיבי ממה שאנשים מוכנים