נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארגז מצעים מתחת למיטה – כמה זה תורם לאחסון בבית

מיטות יחיד

מצד אחד מיטה היא בעצם נועדה בכדי לישון או לנוח עליה, עם זאת יש לה שימוש נוספים כשמוסיפים ארגז מתחת. ישנם שני סוגי ארגזים נשלף או נפתח ולכל אחד היתרונות שלו. אך באופן כללי, האם ארגז מצעים מתחת למיטה תורם לאחסון הרחב של הבית? ולמה חשוב לשים לב כאשר קונים מזרן לאותה מיטה? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מיטות עם ארגז מצעים

היום בשוק מוצעות מיטות שונות, גדלים מגוונים, מראה ייחודי, צבעים, מידות, עשויות מחומרים שונים כמו עץ או מתכת ועוד. כאשר בין היתר השוק מציע מיטה זוגית עם ארגז מצעים או מיטת יחיד. כך או כך יש למיטות מסוג זה אפקטיביות רבה, בעיקר בכל הקור באחסון של מצעים וכדומה.

ראשית כל האופן שבו ניתן לאחסן מצעים ישר מתחת למיטה מאפשר נגישות להם ופשטות כאשר הם והמיטה נמצאים יחד באותו מקום. שנית, יש בכך חסכון במקום כאשר המצעים נמצאים כאילו בתוך המיטה. כך גם חוסכים במקומות אחסון אחרים וגם מבחינת נראות החדר יותר פשוט ונקי.

 

איך לבחור מיטה עם ארגז מצעים?

ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים מיטה עם ארגז מצעים. קודם כל להבין מה הגודל של הארגז במידה והוא קטן מידי האם הוא עונה על צורך האחסון שלכם או לא. לאחר מכן צריך לבדוק את מנגנון הפתיחה והסגירה שלו, כאשר כאן יש שתי אופציות. או ארג שנפתח או ארגז שנשלף.

היתרונות בארגז נפתח שתוכלו לחסוך במקום כאשר אתם פותחים אותו כיוון והוא נפתח למעלה ולא תופס מקום בחדר. בנוסף הוא פנימי ולכן אין מראה של ארגז מבחוץ. לצד זאת יש ארגז נשלף שהיתרונות שלו הם בעיקר הוצאה של הארגז בצורה נוחה שמאפשרת להסתכל על כל מה שיש בתוכו באופן יעיל ומלא. בנוסף, מבחינת מצעים תוכלו להוציא אותם מקופלים היטב מבלי לקמט אותם בדרך.

בנוסף, חשוב לבדוק את המיקום של הארגז. כאשר יש מיטות שהארגז בהן צמוד לרצפה וכאלה עם רווח בין הרצפה לארגז. כאשר במצב כזה יש יתרון כי תוכלו לנקות את הרצפה או השטיח החדר בלי בעיות.

חוץ מאלו, חשוב לבחור במיטה עם מזרן נוח ואיכותי. או לחלופין לרכוש מזרונים במבצע. לשים לב בעת הרכישה כי אתם קונים מזרן במתאים בדיוק במידותיו למיטה שרכשתם. כמו כן, לשקול רכישה של מזרן אורטופדי כזה או אחר על מנת להטיב עם הגב ואיכות השינה שלכם.

 

בסיכומו של דבר

מיטה עם ארגז מצעים היא יעילה וחסכונית במקום, כמו כן מאד נוחה ונגישה. יש שני סוגים, ארגז נפתח או נשלף כאשר לכל אחד מהם היתרונות והנוחות שלו. בנוסף, חשוב לבחור מזרן מתאים בנוחות ובמידות שלו במדויק למיטה שבחרתם בהתאם.

חדר שינה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
כריות נוי ראשית
כריות נוי – כיצד לבחור?

רבים טוענים כי יופי הוא בעיני המתבונן. אך האמת היא כי יופי הוא דבר הרבה יותר אובייקטיבי ממה שאנשים מוכנים