נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההבדל בין חברת הובלות מומלצת ולבין עסק הובלות לא מוכר

איש שרות

מעבר דירה הוא אירוע של ממש. כולם מתרגשים, לחוצים ולעיתים קרובות גם מודאגים. יש כל כך הרבה דברים שצריך לדאוג להם, יש המון ענייני בירוקרטיה שצריך לטפל בהם והמון אריזות לעשות, אז הדבר האחרון שאתם צריכים זה חברת הובלות חאפרית, שתעשה לכם בלגן וצרות במקום לעזור ולהקל על התהליך.  איך מוצאים חברה אמינה ואיכותית ולמה בעצם לא כדאי לקחת חברה קטנה ולא מוכרת?

 

חברות הובלה – חאפרים מול מקצוענים

כמו בכל תחום כמעט, גם בתחום חברות ההובלה אפשר למצוא מקצוענים יותר ומקצוענים פחות. אז מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברה ומה ההבדל בין חברה חאפרית לחברה מקצוענית?

 

כמה זה עולה לי?

  • מחיר ההובלה על ידי חברה מקצועית ואמינה, יכלול את כל הסעיפים האפשריים – מספר ארגזים, כמות הציוד, מרחק מהיעד, מספר הקומות שצריך לעלות עם הציוד, אחריות וביטוח.
  • מחיר ההובלה על ידי חברה חאפרית יהיה נמוך בהתחלה, עם הצעת מחיר מעורפלת ולא מספיק מפורטת, כך שכאשר יגיע מועד ההובלה, המחיר יתחיל לעלות בהדרגה, כי המוביל "לא לקח בחשבון" את מספר הארגזים, או את מספר הקומות שיש לעלות ברגל. אתם נתקעים כי אין לכם ברירה ומשלמים הרבה יותר.

 

אכלו לי שתו לי

  • אמינות היא מאפיין ראשון במעלה כשמדובר בחברת הובלות. חברה אמינה תספק לכם מועד תחילת מעבר ותעמוד במילה, תעביר את תכולת הדירה בשלמותה ובמלואה ואף תפצה אתכם אם התוכניות השתבשו בגלל נסיבות שאינן תלויות בה.
  • חברה חאפרית תספק מועד להובלה, אך אם יזדמן לה לקוח שמשלם יותר מכם, יש להניח שהמשאית פשוט לא תגיע. במקרים אחרים, משאית ההובלות לא מתוחזקת כראוי, כך שקיים סיכוי גבוה לתקלה – בדיוק ביום המעבר שלכם, או עובד שמחליט לא להגיע, כי פשוט נמאס לו מהתנאים. במקרה הגרוע – אתם עלולים גם לשכור את שירותיהם של נוכלים ולתת את תכולת הדירה שלכם לגנבים מתחזים לחברת הובלה (סיפור אמיתי שהתרחש בישראל לא מזמן).

 

שברת – שילמת

  • חברת הובלה אמינה, דואגת לבטח את עובדיה וגם אתכם – כך שאם תכולת הדירה נפגעת במהלך המעבר וחפצים יקרי ערך נהרסים, אפשר לתבוע את הביטוח ולקבל פיצוי.
  • חברת הובלה חאפרית לרוב לא תשלם עבור ביטוח וגם לא תתאמץ במיוחד לשמור על החפצים שלכם, כך שאם משהו יישבר במהלך המעבר, לא תקבלו כל פיצוי על הנזק.

 

לסיכום

חברת הובלה אמינה ומוכרת מול חברה חאפרית? אין בכלל שאלה. ברור שכולם מעדיפים חברה מוכרת ואמינה, כי תכולת הדירה היא בערך כל החיים שלכם. לכן חשוב לבדוק היטב את החברה שאתם שוכרים לצורך המעבר ולהבטיח שתקבלו חברת הובלות 5 כוכבים, שתיתן לכם את שירות VIP – כמו שמגיע לכם!

אשת שירות
אשת שירות
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,