נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן להוריד כתמי שמן מספת בד

הורדת כתמי שמן מספת בד

אחד המצבים היותר מעצבנים הוא מצב שבו ספת הבד מתלכלכת כתוצאה מנפילה של מזון או כל מוצר אחר, המכיל שומן. בבת אחת הופכת הספה המושקעת והאיכותית, לרהיט שכל מה שאפשר לעשות הוא לנסות ולכסות את הכתם שנוצר עליו.

אבל האם זהו בהכרח המצב? האם לא ניתן לעשות משהו על מנת שנבצע הורדת כתמי שמן מספת בד? באילו חומרים כאי להשתמש על מנת להשיג את המטרה, באופן חלקי או מלא? בשורות להלן נביא מספר עצות מועילות בעניין הסרת כתמים, ומניעת או צמצום האפשרות להיווצרות כתמים חדשים.

 

האם כתם שמן על הספה הוא בהכרח לנצח

השאלה הזאת היא אחת השאלות היותר נפוצות, בעיקר במשפחות שיש בהן ילדים. כשיש ילדים בבית, רק טבעי הוא שהם משתולים וקופצים בעל מקום.

אקט טבעי נוסף הוא לאכול ולהשאיר שאריות אוכל בכל מקום. הדבר נכון בכל מה שקשור בחדר הילדים, ובוודאי שהוא נכון בסלון, מקום שבו כל המשפחה נאספת מעת לעת, ובו היא מתרכזת אם לפעילות משפחתית ואם במטרה לצפות ביחד בתכניות טלוויזיה אהובות.

בהזדמנויות הללו נוהגים כולם לאכול ארוחות קלות, או חטיפים המכילים באופן טבעי כמויות לא קטנות של שומנים. כאשר חטיף נופל על הספה, עדיין אפשר להזיז אותו משם במהירות. אבל כאשר נופל משהו שמנוני יותר, נוצרת בעיה. כתם השמן על הספה, יישאר שם לנצח.

 

זהו שלא – לעיתים ניתן לפתור את הבעיה. עם זאת, הכל תלוי במהירות התגובה. אם קורה שנוצר כתם מתחילים לטפל בו, יש סיכוי סביר להסיר אותו, או לכל הפחות לצמצם אותו למינימום.

אם אינכם יודעים כלל מה לעשות תוכלו לקרוא כאן על איך מנקים ספה מבד. הדבר הראשון שיש לעשות הוא לפזר על גבי הכתם כמות נכבדה של מלח, או של סוגה לשתייה. שני החומרים הללו סופגים וסופחים אליהם שמן, ויכולים לפיכך להקטין את כמות השמן על הספה.

לאחר זמן מה, מורידים את החומר שספג כמות מקסימלית של שמן. את מה שנשאר אפשר לנסות לנקות בעדינות באמצעות מים וחומץ. חשוב לנקות בעדינות, בעיקר על מנת שלא לפגוע בצבעים של הריפוד ולהפוך את הכתם לבעייתי אפילו יותר מה שהוא.

רוצים לדעת מה השיטות הטובות ביותר לניקיון? הכנסו

 

הורדת כתמי שמן מספת בד: מה עושים עם הכתם שנשאר

את מה שנשאר מהכתם העקשן, אפשר לנקות באמצעות חומר ניקוי שהומלץ על ידי החברה שייצרה את הספה. בדרך כלל, במועד הרכישה של הספה, מקבלים הרוכשים המלצות על חומרי ניקוי אפשריים ודרכים לטפל בכתמים כאלה ואחרים. עם זאת, ההמלצה החד משמעית כאן היא לנסות את חומר הניקוי בפינה נסתרת של הספה, במקום שאיננו בולט לעין.

זאת, על מנת להיות בטוחים שחומר הניקוי פועל, אל לכל הפחות שהוא איננו גורם נזק לריפוד. רק לאחר מכן, אפשר לנסות להיעזר בו לניקוי הכתם שנותר. במקרים ששום דבר אחר לא עוזר, כדאי להסתייע בשירותיהם הטובים של מומחים לניקוי ספות ושטיחים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,