נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את ד"ר שלמה ברודובסקי – מנתח פלסטי מוביל

רופא

בכולנו לפעמים מקננת התחושה כי ביטחוננו העצמי זקוק לחיזוק, ורבים מאיתנו מוצאים את התשובה אצל המנתח הפלסטי. הכירו את ד"ר שלמה ברודובסקי, מנתח פלסטי מוביל עבור הגדלת חזה, הרמת חזה וניתוחים פלסטיים.

בשנים האחרונות, ניתוחי הגדלת חזה והרמת חזה הלכו ונהפכו מאוד נפוצים. ואם לדייק זאת קצת יותר, כבר יותר מ-20 שנים שניתוחים אלו מבוקשים על ידי עשרות מיליוני נשים בכל העולם. בין אם את מתגוררת בישראל, בפלורידה או ביפן, את מעוניינת להרגיש טוב יותר עם עצמך, אישה שלמה ובעלת ביטחון עצמי. ד"ר שלמה ברודובסקי, מנתח פלסטי מוביל, מסייע לנשים להרגיש טוב יותר עם עצמן כבר למעלה מ-30 שנים, בעודו מחזיק גם ברזומה מקצועי מכובד ביותר.

 

כל המידע על מנתח פלסטי מומלץ לניתוח הגדלת חזה

ד"ר ברודובסקי, סגן מנהל המחלקה הכירורגית-פלסטית באסף הרופא, עורך ניתוחים פלסטיים גם עבור הגדלת חזה, וזאת במטרה לספק את התוצאות הטבעיות ביותר והקרובות ביותר למה שהטבע היה יכול להעניק לאישה.

ידוע לכולנו כי ניתוחי הגדלת חזה אינם זולים במיוחד, מה שלפעמים מוביל נשים להתפשר על איכות הניתוח ומקצועיות המנתח. תסמכי לדעת כי ד"ר שלמה ברודובסקי סיים את לימודיו בפאדווה שבאיטליה, והוא בעל וותק מקצועי של שנים ארוכות בכירורגיה פלסטית. במה עוד התמחה?

 

במה עסק ד"ר שלמה ברודובסקי בעבר ובמה התמחה?

בעברו, ד"ר ברודובסקי התמחה בתיקון של מומים מולדים אצל ילדים ואצל בגירים, בניתוחי שחזור מורכבים, ניתוחים אסתטיים, ניתוחי אף ועוד. בבואך לבחור את המנתח שלך, יהיה תמיד חשוב לקבל את הייעוץ הרפואי המדויק ביותר שתוכלי לקבל, במקביל לתיאום ציפיות אל מול המנתח.

אלו דברים עליהם ד"ר ברודובסקי אינו מתפשר, לרבות תיאום ציפיות מוחלט אל מול המטופלת והבנה כי במקרים מסוימים, גם ניתוח פלסטי אצל מנתח מוביל עשוי להסתבך. אלו החיים, ניתוחים כרוכים גם בסיכון רפואי ובריאותי מסוימים, אך תסמכי לדעת שרק 3% מהמקרים של ניתוח הגדלת חזה מסתבכים, נתון שרק הולך וקטן ככל שהמקצועיות של המנתח גדלה יותר.

 

ניתוח הגדלת לזה אצל מנתח פלסטי מוביל

ד"ר ברודובסקי עוסק גם בניתוחים מסוג שאיבת שומן, ניתוחים פלסטיים להצמדת אוזניים אצל המטופל, ניתוחי עפעפיים וגם מתיחת בטן לגברים ונשים. בעוד שבימים עברו אנשים היו צריכים להתמודד עם נראות חיצונית עליה הם התפשרו, כיום כבר ממש אין צורך לעשות זאת.

אתם מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ אצל ד"ר שלמה ברודובסקי, מנתח פלסטי מוביל ומומחה לניתוחי הגדלת חזה. לאחר ייעוץ מקדים, הציפיות יהיו מתואמות ויהיה אפשרי לצאת לדרך חדשה של הגברת הביטחון העצמי שלכם! אל תתפשרו על המנתח הפלסטי שלכם, בסופו של דבר מדובר לא רק בנראות החיצונית, אלא גם בבריאותכם! בהצלחה!

רופא מומחה
רופא מומחה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
צמח
4 יתרונות של צמח הליקוריץ

צמח הליקוריץ הוא צמח בר שגדל במקומות רבים בעולם. בשנים האחרונות הולכת ומתבררת ההבנה שלצמח הזה יכולות להיות השפעות חיוביות