נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך המלא לקונדילומות בנשים

אישה בחודש מתקדם

מתוך לא מעט תופעות לא מאוד נעימות שנשים עלולות לסבול מהן בהקשר של איבר המין ומחלות המין, אי אפשר שלא לציין את תופעת הקונדילומות. למעשה, קונדילומות הן תוצר של מחלת המין שנקראת פפילומה וחשוב מאוד לטפל בהן כשהן מתגלות. מה כדאי לך לעשות אם יש לך קונדילומות? איך זה קורה? כל הפרטים במדריך שהכנו כאן עבורך.

 

כל המקומות שבן אישה עלולה למצוא קונדילומות בגופה

ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על קונדילומות מדברים על יבלות שיכולות להיות גדולות או קטנות. הן יכולות להופיע כבודדות או במקבץ גדול, ומכיוון שהן מאוד מדבקות, רצוי לטפל בעניין כמה שיותר מהר. אישה עלולה לסבול מהן בכל אזור שקשור לאיבר המין, כמו: הפות, הואגינה, פי הטבעת, המפשעה ואפילו הירך. קונדילומות עלולות לעבור בכל סוג של מגע מיני וכאשר מדברים על מגע אוראלי, הן עלולות להדביק גם את אזור חלל הפה. אחת מהדעות הנפוצות בנושא הזה הוא שקונדום יכול להגן מפני הקונדילומות, אך בפועל זה לא תמיד מדויק.

 

מהן שיטות הטיפול הנפוצות?

במידה ואישה לא חוסנה וכבר סובלת מקונדילומות, יש מספר שיטות טיפול שמאוד נפוצות ומוכרות בתחום הזה בימינו, והן: קרמים מסוגים שונים, כאשר לכל אחד מהם יש יעילות אחרת. כריתה, כלומר מצב שבו הרופאה מסירה באופן כירורגי את הנגע או שיטת הקפאה שנעשית בעזרת חנקן נוזלי. חשוב לזכור שאפילו אחרי שמטפלים בקונדילומות בצורה נקודתית זו עדיין תופעה שעלולה לחזור על עצמה, שכן הווירוס כבר נמצא בגופך ומטפלים רק בסימפטומים שלו.

 

איפה כדאי לעבור בדיקה וטיפולים מתאימים?

למידע נוסף על קנודילומות היכנסי לקישור הזה, ובנוסף, כדאי שתבדקי היטב איפה את חושבת לטפל בעניין ובאיזו שיטת טיפול את בוחרת. אין ויכוח על כך שיש הרבה מאוד מומחים בתחום הזה בישראל, אך יחד עם זאת, כמובן שלא בכל מרכז רפואי תרגישי שאת בידיים הכי טובות שיש. בנוסף לכך שרצוי להיבדק אצל רופא טוב ולטפל במצב רק אצל המומחים, חשוב מאוד גם לזכור לעשות בדיקת פאפ בכל פרק זמן מסוים. כפי שאת בוודאי יודעת, וירוס הפפילומה עלול לגרום לא רק לקונדילומות אלא גם להתפתחות של סרטן באזור . לכן חשוב כל כך לבצע בדיקת פאפ, שכן זו בדיקה שבעזרתה ניתן יהיה לבצע גילוי מוקדם לסרטן. כדי לבחור מרכז רפואי מוצלח ומתאים לטיפולים מכל הסוגים האלה, רצוי מאוד לקרוא חוות דעת ולראות על איזה מקומות רוב הנשים ממליצות. הרעיון הוא כמובן לבחור מרכז רפואי שבו תוכלי לא רק לעבור טיפולים רפואיים כאלה, אלא גם להרגיש ולדעת שאת בידיים טובות. כמו כן, מגיע לך לבחור במקום שבו רואים את המטופלת, נותנת לה את כל המידע והכול תוך הקפדה על טיפול ברמה הגבוהה ביותר שיש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
צמח
4 יתרונות של צמח הליקוריץ

צמח הליקוריץ הוא צמח בר שגדל במקומות רבים בעולם. בשנים האחרונות הולכת ומתבררת ההבנה שלצמח הזה יכולות להיות השפעות חיוביות