נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חברה לאיתור נזילות – סקירה על המחירים והתעריפים

איש שרות

שירותי איתור נזילות, טיפול בנזקי רטיבות ועוד, הינם שירותים נפוצים מאוד בישראל ובעולם כולו. מערכת הצנרת והאינסטלציה בכל מבנה הינה מערכת מרכזית, אך גם כזו החשופה לנזקים רבים לאור השימוש האינטנסיבי בה. איתור נזילות מים יכול להיות עסק יקר, לכן בכתבה שלפניכם נציע סקירה מוקדמת למחירים הקיימים בשוק, כדי שתוכלו לבחון את הסטנדרט הקיים לפני שתרוצו להזמין חברה שתגבה מכם מחיר יקר.

 

מה בכלל מוצע בשירותי איתור נזילות?

נזילות ורטיבות במבנה כלשהו יכולות להופיע במקומות שונים ומשונים. המקומות הברורים יותר הינם האמבטיה, המטבח ולמעשה כל מקום שבו יש צנרת גלויה לעין. אולם מלבד זאת, מערכת הצנרת עוברת בכל חדר וחדר גם אם אינה גלויה לעין, וכן נזקים אחרים שאינם נובעים מתקלה בצנרת, כמו בעיית איטום בגג הבית או במרזבים החיצוניים יכולים ליצור גם כן נזקי רטיבות ונזילות. כיוון שעשויים להצטבר נזילות בחלקים כה נרחבים, גם השירותים המוצעים בידי חברה לאיתור נזילות יכולים להיות נרחבים מאוד. בפסקה הבאה נדון במספר שירותים נפוצים שחברה לאיתור נזילות מציעה בדרך כלל ללקוחותיה.

 

שירותי חברה לאיתור נזילות

משמה ניתן להסיק שמטרתה למצוא את הנזילות. לעיתים, נזילת מים במקום לא רצוי יכולה להיות גלויה וברורה לעין. כך למשל, הצטברות של עובש וטחב בקיר, עיוות והתנפחות של הקיר או הקרקע באיזור מסוים ועוד, יכולים להוות אינדיקציה ברורה לקיומה של נזילה. אך לעיתים, העסק אינו קל וברור. למשל, כאשר מדובר בצנרת שנמצאת מתחת לקרקע ולא במקום גלוי, או כאשר אנו מקיימים בדק בית עיתי במטרה למצוא ליקויים (ככל שקיימים), ואז החברה צריכה לאתר נזילה, ככל שהיא קיימת.

לכן, חברות לאיתור נזילות משתמשות בכלים מתקדמים כדי למצוא את הנזילות. למשל, מצלמה המותקנת על סיב אופטי אשר ניתן להחדיר אל הצנרת בצורה כירורגית ועם מעט נזק, או מצלמה טרמית אשר מסוגלת להעניק תמונה כללית של הצנרת באיזור מסוים, ואף גלאים המבוססים על גז ושמיעה של הנזילה. אלו שירותים נפוצים שמציעה חברה לאיתור נזילות.

 

מהם המחירים והתעריפים הקיימים בשוק?

חלק מן החברות מציעות מחירי איתור נזילה בהתאם לשטח במ"ר שבו עובדים – ככל שהשטח גדול יותר כך המחיר יהא גדול יותר. בנוסף, המחיר יכול להיות מושפע גם מן המכשור השונה שבו החברה תשתמש – גילוי קל ומהיר בעזרה בדיקה ויזואלית יהיה זול יותר מגילוי באמצעות מצלמה תרמית או גלאי גז. לכן, במקרים אלו, קשה להגיד מה המחיר הקיים, שכן הוא תלוי הן בשטח הנבדק והן בחברה הבודקת. אולם, רוב החברות פועלות במחיר קבוע מראש, אשר נגזר מניסיון החברה והמוניטין שלה. חברות מקצועיות בעלות ותק וניסיון יציעו מחירים גבוהים יותר ממתחרותיהן. לרוב, מחירה של בדיקה לאיתור נזילה בתוך הבית ינוע בין 1000 ל-2000 ₪, בעוד מחירה של בדיקה לאיתור נזילה בגינה תנוע בין 1500-2500 ₪.

 

תיקון צינור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,