נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים לטיפול בזרי פרחים – אל תגידו לא ידענו!

jill111 / Pixabay

פרחים הם מדהימים ויש בהם שימושים רבים בחיינו כמו שליחת זר פרחים לאדם אהוב (לידה, יום הולדת, יום האהבה) והן לסידורים שונים ועיצובים לאירועים. ישנם סוגים רבים ושונים של פרחים המזכירים לנו כמה נפלאה וקסומה הבריאה שלנו וכמובן שאנו משתמשים במראה היפהפה הזה ליצירת זרי פרחים מדהימים שירגשו את קרובינו וכמובן גם לעיצוב אירועים אנו נוכל לשדרג משמעותית את העיצוב באירוע בעזרת תכנון נכון של סידורי פרחים . אך על מנת שנוכל להינות מהפרחים לא רק לתמונה או שתיים אנו נצטרך לדעת על לשמור עליהם בצורה האופטימלית. איך שומרים על טריות הפרחים, מהם התנאים האידיאלים ? מיד נבין..

פרחים סגולים

טיפים לטיפול בזרי פרחים

מיקום

בתור התחלה, חשוב להבין שאור קרני השמש יגרום לזר הפרחים לנבול מהר מאוד ולכן בראש ובראשונה אנו נשים את הזר או האגרטל על אדן החלון.

טיפ נוסף הוא להתאים את הזר לאזור המגורים .באילת לדוגמא, יש מחסור בלחות ולכן מי שגר באילת צריך לדאוג למקום לח לשמירה על הזר על מנת למנוע מהפרחים לנבול ודווקא מי שמבצע משלוח פרחים בגבעתיים, תל אביב ובערים נוספות במרכז צריך לחפש מקום יבש יותר בבית.

מים

חשוב להחליף מים בזר או באגרטל בכל יומיים, שלושה משום שבמים מצטברים חיידקים אשר מזיקים לגבעולים. טיפ נוסף הוא הוספת אקונומיקה למים על מנת למנוע התרבות החיידקים במים ועיכוב גידולם.

כמו כן על מנת שהמים יוכלו להזין את הגבעול כמו שצריך יש לבצע חיתוך בגבעול ממש לפני שהוא נוגע במים.

ניקיון

יש לנקות את האגרטל ולהוציא את העלים היבשים והנבולים משום שעלים אלו פולטים גז אטילן ובכך מזיקים לפרחים שעדיין פורחים ובבריאים וכן לבצע מעין טיפול קוסמטי לזר אשר שומר אותו רענן ויפה. את העלים ניתן לחתוך באמצעות סכין או מספריים כמובן.

חנות פרחים מקצועית – לא הכל בידיים שלכם

גם על חנות הפרחים המקומית ממנה ביצעתם את המשלוח ישנה אחריות גדולה לאחסן את הפרחים בדלי עם מים ולספק לכם את הזר בצורה שלמה. יש לשים לב שטלטולים רבים ברכב השליחויות או האופנוע יכולים להרוס את ניראות הזר ואת השזירה המיוחדת ולכן בדקו את הזר ברגע קבלתו וודאו שהוא תקין ושלם

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לייף סטייל
מכונה
שיטות בתחום הדפסת חוברות

צריכים להדפיס חוברות? יש מגוון סוגים של חוברות למטרות שונות – חוברות לימוד, עלוני פרסומת, חוברות ממותגות או חוברות שהן

בילוי בחיק הטבע
איך ליהנות מבילוי בחיק הטבע

רוצים לקחת את הילדים ולהכיר להם דרך הרגליים את ארץ ישראל היפה? מעוניינים לעשות את האירוע שלכם בחיק הטבע אך חוששים מהחום הכבד?

איש עם קובע
כובעי ניו ארה במחיר הזול ברשת

מעוניינים לבצע רכישה של המותג הכובעים המוביל בעולם? ובכן,באמצעות אתר הצרכנות הגדול בישראל קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה של כובעי ניו ארה במחיר הזול ביותר ברשת.