נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על השכרת מחסן

מחסן גדול

השכרת מחסן ניתנת בכל הנפחים והגדלים, כך שתוכלו להתאים את גודל המחסן בדיוק לצרכים שלכם מהאחסון. במידה ותזדקקו לשירות של פתרונות אחסון לטווח ארוך, תוכלו להיות גם בטוחים שהמחסנים מספקים הגנה מיטבית מפני מזג האוויר ונזקים סביבתיים.

לא פעם, אנחנו מאחסנים ריהוט וציוד במחסנים מאולתרים וסובלים מנזקים סביבתיים שונים. פעם יש נזילה מהשכנים שמגיעה אל ריהוט העץ שאחסנו, פעם אחרת יש פיצוץ בצינור מים בקיר והפסנתר העתיק שלנו חייב להישלח לכיוון (כיוון פסנתרים עולה הון עתק) ושיפוץ, ולפעמים מי הגשמים מחלחלים למחסן וגורמים לנזקים בלתי הפיכים בספות העור ובציוד. בשל כך, שירותי מחסנים חייבים לעמוד תחת תנאים מאוד מוקפדים של חברות הביטוח ותחת כללי אחסון מוגדרים.

השכרת מחסן כמה עולה ומה כולל?

אם אתם מחפשים אחר שירותי מחסנים להשכרה במרכז שיספקו מענה מדויק, אתם חייבים להתחשב באי-אלו גורמים שמשפיעים על טיב השירות שתקבלו. למשל, אין לאחסן ציוד במחסנים שאינם עשויים חומר גלם בטון. גם אם אתם מאתרים מחסני אחסנה מבטון, כדאי לוודא מעל כל ספק כי הגג של המחסנים אינו עשוי חומרים שהשמש "אוכלת". גג מחסני אחסון חייב להיות עשוי בטון גם כן ולבודד את הריהוט שלכם מפני החום הכבד שגורם להתבקעות רהיטי עץ וציוד שונה.

מבחינת מחירי אחסון ריהוט וציוד, המחירים נעים בטווחים של עשרות שקלים בודדים (גם מאות שקלים, תלוי בנפח המחסן המבוקש), כך שתוכלו לדאוג לעצמכם עבור פתרונות אחסנה לטווח קצר וארוך – מבלי שזה יהיה כרוך בעלויות גבוהות מאוד. כדי לדייק, נציין כי מחיריהם של מחסני אחסנה מתומחרים לפי קוב, וכל קוב עולה 35 ₪ , כאשר המחיר הזה גם כולל את הביטוח על הציוד שלכם, נעילה מאחורי 2 מנעולים בשיטת הכספת, ואחסנת בטון ראויה לכל סוג ציוד וריהוט ולכל טווח זמן.

מקום ענק
מקום ענק

אמצעי גילוי עשן, ביטוח אחסון ריהוט

אין ספק, כי קיים הכרח לוודא שחברת האחסון עומדת בתנאי חברת הביטוח, וגם דואגת לאבטח את הציוד שלכם מפני נזקי אש ועשן שונים. לעיתים, אין צורך אפילו בשריפה בכדי לפגום בציוד. במקרים מסוימים, ריכוז גבוה של עשן יכול לגרום לנזקים בציוד (למשל, ספות שסופגות עשן ונהרסות) שיהיו בלתי הפיכים.

ישנו סוג של ציוד אשר ניתן גם לאחסנה בשטחים פתוחים, אך מדובר כמובן בסוג ציוד שאינו רגיש לשמש ולחום, למי גשמים ולחות, לקור ועוד. במידה ואתם נדרשים לאחסן ריהוט או ציוד ביתי ומשרדי, או כל ציוד אחר אשר מצריך הגנה מפני כל אשר ציינו, עקבו אחרי הטיפים שקראתם ותבטיחו אחסון מוצלח לכל תקופה של זמן.

זכרו, ניתן להתאים מחסנים בהתאמה והזמנה אישית, ובדיוק לפי הצרכים שלכם מפתרון האחסון. קיימים מחסנים בגדלים רבים ובנפחים שונים, התאימו לעצמכם מחסני אחסנה בדיוק לפי הדרישות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,