נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יורם דובובסקי מסביר מדוע כל עסק צריך יועץ ארגוני

צוות מקצועי

אנו חיים בעידן מבורך בו קיימת תחרות רבה בכל עבר. דבר זה, מוביל חברות וארגונים, בתי עסקים ואפילו עמותות, להסתייע בשירותיהם של יועצים ארגוניים מקצועיים. לא פעם, ייעוץ ארגוני נכון עשוי לחולל את כל ההבדל בין עסק שנוסק וממריא למחוזות של הצלחה, לבין עסק שמדשדש במים הרדודים.

יועץ אסטרטגי ארגוני הוא איש מקצוע, שלמד דרכים רבות ושיטות לייעץ ולסייע לארגון, לחברות ועסקים. לרוב, חברות מעסיקות יועצים ארגוניים כשכירים, אך ישנם גם הרבה יועצים ארגוניים הפועלים באופן עצמאי. ארגונים חייבים יועצים אסטרטגיים, בכדי לספק לארגון את הבקרה והליווי שכל עסק מחייב. לא פעם, מבנים ארגוניים נוצרים מכורח הנסיבות. כלומר, במילים אחרות, המבנה הארגוני של בית העסק הוא לא תמיד תוצאה של תהליך מכוון ומתוכנן.

ייעוץ לעסקים

כיצד נוצר מבנה ארגוני?

ברוב המקרים, המבנה הארגוני נוצר עם הזמן ובהתאם לכישורי הניהול, לכישורי העובדים, למייסדי המקום וכדומה. במקרים אלו, לפעמים יש צורך להניע שינויים ולהפעיל שיטות התערבות בארגון, וזאת בכדי ליצור מצב בו הארגון או העסק יוכלו לנער דפוסי ניהול ישנים, שכבר אינם יעילים או רלוונטיים לתקופה הנוכחית.

במקרים מסוימים, דבר עצה וליווי נכון של יועץ ארגוני, עשויים לחולל הבדל משמעותי באופי הניהול ואופי הארגון של המבנה העסקי. בימינו, כאמור, ישנה תחרות מכל עבר, מה שמוביל את בעלי החברות והארגונים העסקיים להסתייע בכל העזרה שניתן להשיג. לא פעם, יועצים ארגוניים מספקים גם ליווי פיננסי, תוך כדי הקפדה על אבחון הניהול הפיננסי של הארגון.

מה עושה יועץ אסטרטגי עסקי בחברה?

כאשר יועץ ארגוני מגיע לארגון או לחברה גדולה, יש צורך לערוך את האבחון הנכון הכולל את הסתכלותו של איש המקצוע – היועץ הארגוני. היועץ הארגוני הוא איש מקצוע המספק ייעוץ ארגוני נקודתי וגם ליווי לאורך תקופה.

ברוב המקרים, חברות גדולות יעדיפו להעסיק יועצים ארגוניים משלהן, כאלו המכירים את פנים הארגון ויעשו הכול תמיד בכדי לנסות ולייעל תהליכים שונים בתוך החברה. בין אם מחפשים אחר יועץ ארגוני המלצות לתקופת ליווי, או שמא אחר יועץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי נקודתי, תמיד כדאי להסתייע בטובים ביותר עבור המלאכה. הייעוץ הנכון עשוי להוביל לנסיקה של העסק, והליווי החובבני עשוי לגרום להפוך מכך. כשמדובר בדרכי הניהול של העסק, בין אם הפיננסיים או לא, אין ספק כי יש להסתייע בצוותי מומחים המסייעים בנושאי ייעוץ לארגונים, ליווי לארגונים וחברות, ליווי עסקי ברגעי משבר ועוד.

יורם דובובסקי הוא יועץ ארגוני העוסק בתחום של ייעוץ אסטרטגי לכל סוגי העסקים, כבר למעלה מ-25 שנים של עשייה מוצלחת. אל תמתינו לרגעי משבר עסקיים, הואילו להסתייע בשירות של יועצים ארגוניים בכדי להקדים תרופה למכה, שפרו את המבנה של הארגון והחברה. ד"ר יורם דובובסקי המלצות לייעוץ אסטרטגי עסקי מנצח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,