נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהי ניאגרה סמויה ואילו סוגים קיימים

אנשי מקצועי

ראיתם בבית של חברים שלכם אסלה תלויה וממש התלהבתם? אתם מוזמנים להכיר ניאגרות סמויות מסוגים שונים, חלקן כל כך מעוצבות ונעימות למראה, עד שאתם עשויים לשכוח לצאת מחדר הרחצה. אסלות תלויות וניאגרות סמויות, הן דרכים לשדרג את איכות החיים שלנו.

אנחנו חיים בעידן מאוד וויזואלי, עידן בו הכול מתועד ומועלה לרשתות החברתיות השונות. כמעט כל ערוץ בטלוויזיה מכבד את עצמו עם תוכניות שונות על שיפוץ ועיצוב בתים. כיום, אנשים רבים מתקינים בביתם ניאגרות סמויות כחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של הבית. ברגע שחדר הרחצה מצויד בניאגרה סמויה, אין ספק שהנראות משתפרת פלאים וכך גם התחושה שלכם בבית.

 

סוגים של ניאגרות סמויות

בין סוגי הניאגרות הסמויות, תוכלו למצוא ניאגרות המותאמות להתקנה בקירות גבס, וגם ניאגרות סמויות המיועדות להתקנה בקירות בטוניים. בדיוק בנקודה זו, חשוב להדגיש משהו מאוד חשוב. אתם מחפשים לשדרג את איכות החיים שלכם, ולא להכניס ראש בריא למיטה חולה. על כן, אם אתם מחליטים להתקין ניאגרה סמויה בבית, אתם חייבים להסתייע באנשי מקצוע מומלצים בלבד.

הסתייעות באינסטלטורים חובבניים תוביל בעתיד למצב של תיקון ניאגרות סמויות באופן תדיר, וחבל. בין אם תחליטו לקרוא להן אסלות צפות או אסלות תלויות, הן בכל מקרה ישדרגו באופן משמעותי את איכות החיים שלכם. אסלה צפה עם ניאגרה סמויה היא אסלה שפחות מרעישה. היות וחלק נכבד ממנגנוני האסלה הם חבויים ונסתרים, אתם למעשה נהנים מאסלה הרבה יותר איכותית, שגם פחות מרעישה.

שרותים
שרותים

 

אסלות צפות ומעוצבות

אסלה צפה יכולה להיות מותקנת בתוך קירות גבס וגם בתוך קירות בטון, אך ההתקנה עצמה חייבת להתבצע תוך בקיאות מוחלטת במנגנוני האסלה והניאגרות. במילים פשוטות יותר, אל תתנו לאף שיפוצניק שאינו מקצועי להתעסק עם הניאגרה שלכם. הרי, בשורה התחתונה, אתם מצפים ליהנות מאיכות חיים טובה יותר ולא מתיקונים רבים של הניאגרה.

תחזוקת הבית מצריכה מאיתנו המון, אין ספק. בין אם אנחנו עסוקים בתיקון הניאגרה הסמויה או בניקוי הספות שלנו, אנחנו עובדים קשה בכדי להעניק לביתנו תחושה ביתית ונעימה. בדומה לתיקני ניאגרות, ניקוי ספות צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע מומלצים בלבד.

 

שדרוג איכות החיים ותחזוקה נכונה

שימו לב, אם למשל גיליתם עובש אשר גדל על הספה, חברת ניקוי מומלצת לעולם לא תנסה לנקות את העובש בעזרת שיטות-לא שיטות. מדוע? מכיוון וכל ניסיון להסיר עובש בעזרת שיטות שאינן מומלצות, עשוי להוביל לכך שהעובש יחדור עמוק יותר אל תוך הספה שלכם.

למשל, אם תיקחו מטלית ותלחצו חזק על העובש (גם אם המטלית ספוגה חמר ניקוי) בעזרת תנועות סיבוביות, אתם תחדירו אותו עמוק אל תוך הספה. בכדי להסיר עובש כמו שצריך, חברות ניקוי מומלצות ישתמשו במכונות ניקוי עוצמתיות, הפועלות בשיטה של יניקה והתזה. בשורה התחתונה, אל תתפשרו על הניקיון בבית ועל התחזוקה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,