נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מוקד אמון הרצליה משנת 1995 – המוקד הוותיק והמקצועי ביותר באזור השרון

נשים במרכז שירות

בשנים האחרונות אזרחים ובעלי עסקים רבים מבינים את חשיבות האבטחה על בתי העסק והבתים הפרטיים שלהם. אנשים שמשקיעים את כל זמנם בהקמת מפעל חיים או בית, לא ישאירו את אחד הדברים היקרים להם מכל ללא אבטחה ושמירה.

כתוצאה מכך לאחרונה הוקמו חברות אבטחה רבות אשר מציפות את השוק. לא תמיד החברות הללו אכן מתאימות לביצוע המשימה, חלקן טרם התמקצעו והבינו איך השוק עובד וחלקן האחר זמניות ונסגרות במהירות.

חברת אבטחה ותיקה ומוכרת בתחום היא מוקד אמון הרצליה. חברה זו היא הוותיקה ביותר באזור השרון וקיימת למעלה מ25 שנה. הרוכשים את שירותיה יכולים לישון בשקט בלילות ולהיות בטוחים שהחברה הזו כאן בכדי להישאר בניגוד לחברות אבטחה אחרות בתחום.

 

בטיחות מסביב לשעון

בעת בחירה בחברת אבטחה, יש לבדוק מה החברה מציעה וכיצד היא שומרת על המקומות החשובים לנו מכל.

מוקד אמון הרצליה מספקת שירות מסביב לשעון ונותנת מענה בזמן אמת לאלפי לקוחותיה, זאת באמצעות חדר בקרה משוכלל מהמתקדמים בעולם. חדר הבקרה נמצא בקשר תמידי עם גורמי ההצלה ואכיפת החוק, ובכך מספק מענה מהיר בזמן הקצר ביותר.

גם מחלקת הסיור של החברה עובדת 24 שעות ביממה, בכדי למנוע פריצות ולהגיע מיידית למקום התרחשות האירוע במידה וקורה. הסיירים הם יוצאי יחידות קרביות בצבא ויוצאי מערכות ביטחון, מעבר לכך הם עוברים הכשרה מטעם החברה, על מנת לשמור על המקצועיות והמסירות שלהם.

 

אבטחה המותאמת לצרכי הלקוח

מוקד אמון שם דגש על נוחות הלקוח, ומתאים את השירות שמספק לצרכיו מבלי לגרוע מרמת הביטחון שמספק לו. כך במידה ולא תרצו להתחבר לשירותי הסיור, תוכלו להתחבר למערכת שתתריע בהודעות על אזעקה במתחם, הצפה או שריפה.

למוקד אמון יש פתרון גם עבור לקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם להיות מחוברים למערכת מסביב לשעון ולבדוק את ההתראות מהמערכת. המוקד מתעדכן בהודעות הלקוח ומספק לו אפשרות לקבל שיחת טלפון במקרה חירום.

 

הדרך הטובה ביותר להתנהל מול מקרה חירום היא למנוע אותו

אדם שמפקיד את נכסו בידי חברת אבטחה, רוצה לדעת שהנכס מוגן ושמור מכל מצב. הדרך הטובה ביותר לטפל באסון עתידי היא למנוע אותו. מוקד אמון הרצליה מבטיחה ללקוחותיה שירות מקצועי ויעיל, ע"י אנשי מקצוע מובילים בעלי ניסיון של שנים.

המחלקה הטכנית של המוקד אחראית על התקנת מערכות האבטחה הכוללות מערכות אזעקה, גילוי אש, אינטרקום, לחצני מצוקה, מערכות הקלטה, בקרת כניסה ועוד. בנוסף החברה מעסיקה יועצי מיגון אשר מתאימים לכל לקוח את שיטת האבטחה המתאימה לו ביותר.

 

לסיכום, כשמדובר בבטיחות אסור להתפשר. כדאי לפנות לחברה מקצועית, ותיקה ואמינה, אשר תבטיח לכם את השקט לשהות במתחם בידיעה שאתם מוגנים ויש מי ששומר עליכם.

 

איש מצויר עונה לטלפון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,