נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סיבות שאסור לכם לשפוך את המיץ של המלפפונים החמוצים

מלפפונים

בעוד שחלק מאיתנו מיד שופכים את המיץ של המלפפונים החמוצים לכיור, ישנם אנשים שכבר מזמן הפנימו את יכולותיו וסגולותיו של מיץ זה.

מאחר שהוא רווי וגדוש באשלגן וחומץ, יש למיץ במלפפונים החמוצים לא מעט יתרונות ששווה להכיר.

בואו נדבר על 8 מהם.

בחסות צוות המומחים של משק דוידיאן, ריכזנו עבורכם את הסיבות לשמירת מיץ המלפפונים החמוצים. משק דוידיאן הינו משק פירות וירקות מובחרים ביותר. הנה הטיפים של הצוות המקצועי במשק לגבי המיץ:

 

  • נשים בהריון "צריכות" מלפפונים חמוצים 

אולי לא ידעתם, אבל מסתבר שאחד הדברים שהכי מסייעים כנגד בחילות ובלגן בקיבה, זה חומץ. ממש לא מפתיע, שנשים בהריון לעיתים מקבלות חשק עז למלפפון חמוץ. הוא נוגד את הבחילות שכה מאופיינות עם תקופת ההיריון.

 

  • מיץ מלפפונים חמוצים מסייע נגד התייבשות

התלמידים החרוצים בכיתה מיד יודעים, התייבשות היא תוצאה של נוזלים אשר אינם נשארים בתאים בגוף האדם. כאן מגיע האשלגן שנמצא במיץ המלפפונים, שמעודד את אותם נוזלים להישאר בתאים ומסייע נגד התייבשות. וזה מוביל אותנו ליתרון הבא בשמירת המיץ, דיאטה.

 

  • חומצה מרסנת תיאבון ומעודדת חילוף חומרים – דיאטות ואימונים

אם אתם מעוניינים לרדת במשקל בתהליך מבוקר, מיץ מלפפונים חמוצים יעזור לכם בכך. חומצה מעודדת חילוף חומרים בריא, כך שכף מיץ אחת ביום עשויה לעשות את העבודה כמו שצריך. ובנוסף, כמו שאמרנו כאן למעלה, במהלך האימונים המיץ יעזור נגד ההתייבשות הפוטנציאלית.

 

  • הברקת כלי נחושת בבית בעזרת מיץ מלפפונים חמוצים

כמו שאמרנו כבר, מיץ המלפפונים החמוצים מלא בחומץ וחומצה, מה שמסייע להברקת כלי נחושת. מכירים את אותם כלי נחושת שנהפכים לירוקים עם הזמן? ובכן, מטלית לחה ספוגה במיץ מלפפונים תעשה את העבודה. לא תאמינו איך הכלי נראה חדש.

 

  • גינון באמצעות ובעזרת מיץ מלפפונים חמוצים

אם אתם חובבי גינון ואתם מעוניינים לתת BOOST של צמיחה לעציצים שלכם, מה התשובה עבורכם? ניחשתם מעולה, מיץ מלפפונים חמוצים. הוא מלא באשלגן (מלח), שזה מה שהצמחים שלכם צריכים בכדי לצמוח כמו שצריך.

 

  • שרירים מכווצים בגוף נרפים לאחר שתיית מיץ מלפפון חמוץ

אם שרירים בגוף התכווצו לכם ואתם כמובן רוצים להרפות אותם, אתם צריכים אשלגן לשחרור השריר. כמובן, במקביל לסיוע רפואי אם יש צורך. נסו לשתות 2 כפות של מיץ מלפפונים בכדי לשחרר אלקטרוליטים בגוף. יש סיכוי שזה יעבור עבורכם כמו פלא.

 

  • עקיצות בגוף ממזיקים שונים? מיץ מלפפונים חמוצים

אם נעקצתם וזה ממש מגרד לכם, אל תתפתו לגרד את העקיצה בעזרת הידיים והציפורניים. זה רק יחמיר ויסלים את העקיצה. זה ייצור גרד ופציעה. מאידך, מיץ מלפפונים חמוצים יצרוב את העקיצה (מלא בחומץ ואשלגן) וכמעט שיעלים לכם אותה. שווה ניסיון בהחלט.

 

צנצנת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
צמח
4 יתרונות של צמח הליקוריץ

צמח הליקוריץ הוא צמח בר שגדל במקומות רבים בעולם. בשנים האחרונות הולכת ומתבררת ההבנה שלצמח הזה יכולות להיות השפעות חיוביות