נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פורץ מנעולים או מנעולן?

מפה ומנעול

יום אחד קמתם יצאתם מהדירה ולצערכם גילתם שהמנעול היקר שלכם ננעל ואתם נתקעים מחוץ לבית. סיטואציה מאוד מבאסת אך יחד עם זאת שכיחה מאוד. והחלטתם להתקשר לבעל מקצוע שיפתח לכם את המנעול ויעזור לכם להיכנס בחזרה לדירתכם האהובה.

מי אותו בעל מקצוע שתתקשרו אליו? פורץ מנעולים או מנעולן?

 

נתחיל מהשאלה החשובה מה ההבדל ביניהם?

ההבדל המשמעותי הוא שמנעולן הוא בעל מקצוע עם ידע רחב בכל סוגי המנעולים והמפתחות. השירות שהוא נותן הוא לא רק לפרוץ לדירתכם. נכון שזהו המקרה הספיציפי שמתואר אבל נניח והמפתח שלכם נתקע בתוך המנעול ונשבר בתוכו? גם אז פורץ מנעולים יהיה האופציה הטובה ביותר? סביר להניח שלא. במקרה כזה אין מה לעשות אתם תצטרכו להתקשר למנעולן. וכאן מונח ההבדל העיקרי, תחום ההתמחות של המנעולן מול תחום ההתמחות הצר של פורץ מנעולים.

נמשיך עם עניין המקצועיות- כמו שאמרנו תחום המקצועיות הוא גדול יותר אצל מנעולנים, מנעולנים הם לרוב יהיו אנשים שהוסמכו ע"י המדינה ורכשו ידע בתחום גם במידה ותרצו לשכפל מפתחות או אפילו תרצו לשדרג את האבטחה של דירתכם.

סיטואציה נוספת, אתם גרים בבית פרטי והחלטתם לשדרג את האבטחה לדרגת כניסה עם קריאת אצבעות. למי תתקשרו הפעם? כמובן שלמנעולן. מנעולן כחלק מהשירות שלו ידאג להתקין לכם את המערכת החדשה שבה תוכלו להיכנס לדירתכם ללא מפתח ובנוסף במידה ויהיו תקלות כאלה אחרות חלק מהשירות שלו זה גם להבטיח שהכל יעבוד כמו שצריך.

 

איך בוחרים מנעולן?

חשוב שתדעו שלבחור מנעולן טוב זה חשוב, יש הרבה מאוד חקיינים ללא תקן מהמדינה שיכולים לבצע מעשים פליליים. אל תשכחו שאתם נותנים לבעל המקצוע גישה לחלק הכי חשוב בבית וזאת תחושת הביטחון שלכם, לכן כשאתם בוחרים מנעולן יש כמה דברים שחשובים לשים לב אליהם, קודם כל האם יש עליו המלצות מאנשים אחרים שאתם מכירים? מהי הזמינות שלו? להתקע מחוץ לבית יכול לקרות בכל שלב ביום ולכן חשוב מאוד שאותו מנעולן יהיה זמן 7\24 ולבעיות שלכם. כמו כן בדקו את הרקע המקצועי של אותו מנעולן, זה יכול להיות באמת ההבדל בין מישהו שיפתור לכם את הבעיה לבין מישהו תצטרכו לקרוא לו שוב עקב אי פתרון.

לסיכום, הבחירה בין פורץ מנעולים למנעולן היא קלה. הביטחון שאנו רוצים להרגיש כה חשוב שכשזה נוגע אליו צריך לבחור בחירות נכונות ולהבין את מי אנחנו שוכרים ואיזה שירותים הוא מעניק מעבר לפתיחת הדלת התקועה. ואם כבר נתקעתם אנחנו ממליצים לכם על פורץ מנעולים ויטלי המנעולן, לויטלי יש את הרקע המתאים לכל פעולה של פריצה או גם סתם החלפת מנעול ושכפול מפתח.

 

איש שרות מקצועי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,