נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אופנועי סוזוקי – סקירה מלאה

כלי שטח

אופנועי סוזוקי מגיעים אלינו ממדינת השמש העולה, והם מתאפיינים באיכות והקפדה חסרת פשרות – כמו שיודעים היפנים.

סוזוקי מלווה אותנו בכל צורך, והיא מאפשרת דגמים רבים של קטנועים לרכיבה בעיר ומחוץ לעיר, אופנועי ספורט עוצמתיים, אופנועי שטח מסעירים, ואופנועים שריריים בסגנון Street.

עבור אלו מכם המתלבטים בין הדגמים הרבים שמציעה סוזוקי – ערכנו עבורכם סקירה על הדגמים השונים.

 

קטנועי סוזוקי

אנשי המקצוע של אופנועי מטלון  מסבירים לנו, שעל אף שסוזוקי מתמקצעת בעיקר בתחום האופנועים – הקטנועים שלה מדגמי "בורגמן" הם בלתי ניתנים להתעלמות. מדובר בקטנועי מנהלים מפוארים ובעלי ביצועים מרשימים, המגיעים בנפחים של 400 ו- 650 סמ"ק. הבורגמנים הם בין הקטנועים המבוקשים כדגמים חדשים או ברכישת יד 2, והם נפוצים במיוחד על הכביש.

 

אופנועי STREET

קטגוריית אופנועי הסטריט, המכונים גם "אופנועים עירומים" – נכנסה חזק לאופנה בשנים האחרונות, ואנו יכולים לראות רבים מהם על הכביש. סוזוקי מעניקה ללקוחותיה כלים אימתניים ועוצמתיים, המתאפיינים במנועים חזקים במיוחד, שלדות חזקות וקלות משקל, ונוחות רכיבה בלתי מתפשרת. בין האופנועים שאנו יכולים למצוא בקטגוריה זו: SV650, GSX750S ועוד. מעבר לחוויית הרכיבה שהם מעניקים – אופנועי הסטריט של סוזוקי מתאפיינים בעיצוב מרשים, שגורם לכל מי שבסביבה להעיף מבט נוסף!

 

אופנועי ספורט

קטגוריית הספורט של סוזוקי היא עוצרת נשימה, ואין רוכב מנוסה שלא מכיר את השמות הגדולים בתחום זה – ביניהם GSX750R, GSXR1000 ו- GSXR1000R. אופנועי הספורט של סוזוקי מדורגים באיכות הגבוהה ביותר, הם מתאפיינים במבנה אירודינמי, חומרים קלים, טכנולוגיה מתקדמת במיוחד, ועיצוב מרהיב. אופנועי הספורט של סוזוקי מובילים את תחרויות הרכיבה העולמיות כבר שנים רבות, וההישגים שלהם ממקמים אותם בקטגוריית הכלים הכי נחשקים בתחום הרכיבה הספורטיבית.

 

אופנועים דו – שימושיים

סוזוקי מתחזקת קטגוריה מוצלחת במיוחד של אופנועים דו – שימושיים, המתאימים לרכיבה עירונית ורכיבת שטח גם יחד. הנציגים המוכרים ביותר מקטגוריה זו, הם כמובן ה- DRZ400 לצד אחיו הגדול ה- DRZ600. מדובר באופנועים בעלי עיצוב מרשים ומושך עין, המתאפיינים בעוצמה מתפרצת, שלדה קלת משקל ומתלים נוחים – שהופכים את הרכיבה לחוויה של ממש! אופנועים אלו הם נהדרים למי מאיתנו שאוהב רכיבת שטח, אך מתקשה לגרור את האופנוע עד מסלול הרכיבה.

 

אופנועי תיור

מדובר בקטגוריה המאפשרת לנו נוחות לאורך הרכיבות הארוכות ביותר, והאופנועים שבה ייקחו אותנו אל מקומות רחוקים והרפתקאות קסומות. חלק מהאופנועים הללו מאפשרים לנו גם יכולות רכיבת שטח מסוימות, והם מתאפיינים בעיצוב יוצר דופן שמושך מבטים סקרניים מכל מי שנפגוש. האופנועים מגיעים בנפחים שונים, וכוללים את כל הטכנולוגיה ותנאי הייצור הבלתי מתפשרים של סוזוקי – דוגמת שלדות קלות משקל וחזקות, מנועים עוצמתיים ופיצ'רים שונים המאפשרים נוחות משתמש ברמה גבוהה. בקטגוריה זו נוכל למצוא את ה- Vstrom650, DL650A ועוד.

מנוע

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
איש מנופים
על חוקי הבטיחות של מנופים

ישראל סובלת מכמות אדירה של תאונות באתרי בנייה, כולל תאונות קטלניות. כדי למזער את מספר התאונות, ישנה חקיקה ענפה בישראל