נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קניית רכב חדש במימון מלא ללא מקדמה: 3 טיפים שימושים

רכב ממומן מתקדם

בעידן הנוכחי ניתן לרכוש רכב במימון מלא, מבלי צורך לשלם מקדמה. אולם, על מנת לחסוך עוד ניתן לבצע פעולות נוספות. והמומחים של חברת קפיטל מוטרוס, היבואנית המובילה בישראל בתחום הרכבים מציגים לכם את שלושת הטיפים השימושים ביותר.

 

רכישה של רכב חדש – עידן חדש בישראל

אין עוררין כי היום רכישה של רכב חדש הפכה לקלה יותר מאי פעם, זאת לאור פריחתן של חברות הליסינג אשר מאפשרות לרכוש רכב במימון מלא, וזאת מבלי לשלם מקדמה. חברה כזו היא חברת קפיטל מוטרוס אשר נחשבת למובילה בתחומה, זאת לאור תנאי המימון הנוחים והחזר חודשי נמוך בעשרות אחוזים מהמתחרים. למעשה, מסבירים בחברה כי אם אתם עומדים בפני רכישה של רכב חדש – ישנם שלושה טיפים חשובים אותם עליכם לזכור, כך שתוכלו לבצע את הרכישה הזאת על הצד הטוב ביותר ועם חיסכון כספי עמוק ומשמעותי.

 

הרכב הבא שלך

 

  1. השוואת מחירים – כמו בכל תחום בחיים, כמו גם בתחום הרכבים, ישנה חשיבות רבה לביצוע של השוואת מחירים. יבואני הרכב השונים מציעים מחירים שונים כמו גם תנאי מימון, ולכן מומלץ לבצע חקר שוק מעמיק הכולל קבלת הצעות מחיר ממגוון של חברות, כך שתוכלו בסופו של דבר לקבל רכב חדש בתנאי מימון מלאים, כאשר אצל קפיטל מוטורוס תוכלו לבצע את הרכישה הזאת מבלי לשלם מקדמה! מדובר בבשורה של ממש עבור הנהגים, זאת משום שמדובר בדרך האפקטיבית ביותר בה ניתן לרכוש רכב מבלי לקרוע את הכיס.
  2. בדיקה עצמית – אין ספק כי קנייה של רכב חדש היא משמעותית, אולם עם כל ההתלהבות הנעוצה בפעולה מומלץ מאוד לבצע בדיקה עצמית של הרכב ולבדוק כי אכן כל מה שהובטח אכן מתקיים: החל מהאצת הרכב, הרכיבים השונים המותקנים, קבלת אחראיות וכו'.
  3. רכישה של ביטוח ישירות מהיבואן – כיום ניתן לבצע רכישה של ביטוח לרכב ישירות מהיבואן. למעשה, רכישה של ביטוח כזה מאפשרת לכם לקבל את כל השירותים בעבור הרכב תחת קורת גג אחת, כמו גם לחסוך עשרות אלפי שקלים. חברת קפיטל מוטורוס מציעה ללא עלות שירות של ביטוח במחיר הטוב ביותר בישראל, וזאת במטרה לספק ללקוח את הצעות הביטוח הטובות והזולות ביותר. בכך תוכלו לחסוך גם בעלות הרכב, גם לא לשלם מקדמה וגם לקבל ביטוח מקיף במחיר נוח אשר מתאים בדיוק לתקציב שלכם.

 

רכישת רכב חדש באמצעות קפיטל מוטורוס

למידע נוסף, הנכם מוזמנים להיכנס לאתר של קפיטל מוטורוס בכתובת https://www.cmotors.co.il או להגיע לאחד הסניפים של החברה הפרוסים ברחבי הארץ וזאת על מנת שתוכלו לקבל את המידע המקיף והטוב ביותר בנוגע לרכישה של רכב חדש בתנאי מימון מלאים וללא הוצאות מיותרות. למה אתם מחכים? נציגנו ממתינים לשיחה שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
כלי שטח
אופנועי סוזוקי – סקירה מלאה

אופנועי סוזוקי מגיעים אלינו ממדינת השמש העולה, והם מתאפיינים באיכות והקפדה חסרת פשרות – כמו שיודעים היפנים. סוזוקי מלווה אותנו

איש מנופים
על חוקי הבטיחות של מנופים

ישראל סובלת מכמות אדירה של תאונות באתרי בנייה, כולל תאונות קטלניות. כדי למזער את מספר התאונות, ישנה חקיקה ענפה בישראל