נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ליסינג פרטי – למי זה מתאים

ליסינג פרטי

רוצים לקנות רכב חדש מבלי להוציא סכומי עתק? חוששים מקניית רכב חדש שתכניס אתכם למינוס? יש לנו פיתרון בשבילכם! אם עוד לא שמעתם על ליסינג פרטי ועל היתרונות העצומים שיש לה להציע עבורכם כדאי שתשימו לב לכתבה הבאה!

 

אז מה זה בעצם ליסינג פרטי?

ליסינג פרטי הוא אופציה חדשנית יותר לקניית רכב חדש. הקנייה נעשית לא דרך היבואן הרשמי של יצרו הרכב אלא באמצעות חברות להשכרת רכב. חברות הליסינג מוכרות את הרכב ומציעות בכך תכניות מימון שונות.

כך למשל, כל מה שחברת הרכב תדרוש הוא מקדמה ראשונית בסכום נמוך יחסית ותשלום קבוע לאורך תקופת זמן שבסופה עומדת בפני הלקוח אפשרות לשלם בסוף תקופת התשלומים את יתרת ההלוואה על הרכב ולהישאר עם הרכב סופית. אפשרות נוספת שעומדת בפני הלקוח הוא להחזיר את הרכב ולבצע עסקת טרייד אין בעבור רכב חדש.

 

למי מתאים ליסינג פרטי?

ליסינג פרטי הינו פתרון מצוין עבור מי שמעוניין ברכב חדש אך אינו יכול לממן את הסכום המלא שלו. כך למשל, ליסינג פרטי יכול להיות אפשרות מצוינת עבור קהל יעד זה משום שמדובר במימון באמצעות תשלומים חודשים הפרוסים לאורך זמן, כך הלקוח יכול להנות מפריסת תשלומים נוחים עם אפשרות לרכוש א הרכב בסוף התקופה. בנוסף, ליסינג פרטי מתאים לא רק למי שאין לו את ההון ההתחלתי הדרוש לרכישת רכב אלא גם למי שיש ברשותו את הסכום המדובר אך מעוניין לרכוש רכב בתנאים נוחים יותר.

כמו כן, ליסינג מתאים למי שמעוניין לרכוש רכב חדש אך אינו מעוניין בלקיחת הלוואה מהבנק שתדרוש ממנו הוכחת מסמכים וניירת. הליך מסוג זה עלול לקחת זמן רב ולפגוע בטיימינג הראוי והמתאים ללקוח לרכישת רכב. בליסינג פרטי מדובר בהליך קל ונוח יותר ליישום וכך הדבר עשוי להקל על הלקוח.

כמו כן, ליסינג פרטי נהנה מיתרון נוסף והוא רישום הרכב על שם הלקוח. בניגוד לליסינג תפעולי הנפוץ יותר בחברות, ליסינג פרטי מאפשר ללקוח לרשום את הרכב על שמו ולהפוך לבעליו. פירוש הדבר שיש להטיל על הלקוח את האחריות לתפעול ותחזוקת הרכב ולכן המחיר לליסינג פרטי נמוך באופן משמעותי. משום כך, מי שמעוניין להנו מתשלום זול יותר לצורך קבלת הרכב הנכסף, יוכל להנות ממחיר זול משמעותית בליסינג פרטי.

 

סיכום,

ליסינג פרטי הינו בעל יתרונות וחסרונות אך עשוי להתאים מאוד למי שרוצה לרכוש רכב במחיר הוגן. כך תוכלו להמנע מהוצאות כבדות לצורך מימון הרכב שתמיד רציתם ואף תוכלו להנות מרכישתו המלאה בעתיד במחיר מופחת עקב ירידת ערך המכונית.

ודאו כי המכונית שתשכירו בליסינג פרטי עונה על כל דרישותיכם ונמצאת במצב חדיש ומתוחזק לפני שאתם משכירים. לשם כך רצוי להתייעץ עם סכונות רכב אמינה ומקצועית שתציע לכם את אופצית הליסינג הפרטי המשתלמת ביותר.

ליסינג פרטי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב
כלי שטח
אופנועי סוזוקי – סקירה מלאה

אופנועי סוזוקי מגיעים אלינו ממדינת השמש העולה, והם מתאפיינים באיכות והקפדה חסרת פשרות – כמו שיודעים היפנים. סוזוקי מלווה אותנו

איש מנופים
על חוקי הבטיחות של מנופים

ישראל סובלת מכמות אדירה של תאונות באתרי בנייה, כולל תאונות קטלניות. כדי למזער את מספר התאונות, ישנה חקיקה ענפה בישראל