נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור ציוד הגברה מתאים למופעי סוף שנה

מערכת סטריאו

אין יותר מרגש מאשר מופעי סוף שנה, שגם יצריכו ממכם את בחירת ציוד הסאונד וההגברה המושלמים. בסופו של דבר, נניח שתשקיעו ותעמלו המון על האירוע של סוף השנה, אבל לא תשקיעו בהגברה, מה יקרה? הקהל ממש, אבל ממש לא ייהנה. בואו נבין איזה ציוד הגברה כדאי לבחור לאירועי סוף שנה.

אירועי סוף שנה הם כל כך מרגשים, עד כדי כך שאנשים זוכרים אותם במשך כל חייהם. יחד עם זאת, אנשים תמיד יזכרו גם פישולים כאלו ואחרים בכל הנוגע להפקה של האירוע, לסאונד שמלווה את האירוע, לאיחורים בלוחות זמנים וכדומה. אם כך, אנחנו מבינים דבר אחד פשוט – אירועי סוף שנה צריכים להיות מושלמים, ממש ללא דופי! בכדי לוודא את זה שהם יהיו נפלאים, קודם כל תתחילו בבחירת ציוד הגברה מקצועי לאירועי סוף שנה ואירועים מסוגים אחרים.

 

איזה סוג של מערכת הגברה צריך לאירועים שנתיים?

בואו נגיד את זה הכי מדויק, אם אתם צריכים להישמע בחללים גדולים, אולי גם במקומות פתוחים, אתם צריכים מערכות הגברה יחסית מקצועיות. מדוע אנחנו משתמשים במילה "יחסית"? כי השמיים הם הגבול. רוצים להפוך את האירוע למושלם באמת?

תשכרו את שירותיו של איש סאונד אשר מגיע עם קונסולה מקצועית ועם כישורים להפוך את האירוע שלכם למושלם. עלויות? בד"כ לא מעט. ובכן, בגלל זה אנחנו משתמשים במילה "יחסית", כי לא כולם ישכרו את שירותיו של איש הגברה, אבל בתקציבים ידידותיים בהחלט ניתן ליצור סאונד מעולה באירוע.

 

מערכות הגברה מקצועיות: כמה אמורות לעלות?

אם תרצו לרכוש מערכות הגברה למכירה במרכז הסאונד המקצועיים, תוכלו לעשות זאת אונליין ובעבור סכומים באמת אטרקטיביים. ניתן דוגמה. מערכת הגברה מסוג של TRX-AUDIO Q10-500W, עולה בקירוב ל-4,600 ₪, כאשר אתם מקבלים איתה פיצ'רים אדירים של מיקסר עם מולטי אפקט (הרבה אפקטים מעולים ויעילים כמו אקו ודיליי), עוצמה של 750W, מיקרופונים אלחוטיים ועוד.

וכשמדברים על מערכות הגברה מקצועיות, מדברים גם על דגמים מקצועיים כמו TRX-AUDIO Q12-1500W שעולה 7.895 ₪ במרכז הסאונד. מאחר שבמערכת הגברה זו אתם יכולים להנות מהגברה של 1,500W, ניתן להשתמש במערכת הזו עבור אירועים גדולים, כמו למשל אירועי סוף שנה של בית ספר המתקיימים במגרשים גדולים.

 

ניתן להשמיע מוסיקה במערכות הגברה ללא עיוותים בצליל?

לגבי מוסיקה, ניתן להשתמש במערכת ההגברה הזאת בעוצמות-ווליום גבוהות למדי ועדיין להנות מצליל נקי וללא דיסטורשנים (עיוותי צורמניים בצליל).

בכל מקרה, בין אם אתם צריכים מערכת הגברה מסוג כזה או אחר, אנחנו ממליצים לכם לקבל את הייעוץ ממרכז הסאונד, שם תוכלו לספר להם על הצרכים שלכם והם יוכלו להתאים לכם מערכת הגברה מקצועית התואמת את השימוש שלכם. בהצלחה, אל תתפשרו על הגברה מעולה!

מערכת שמע
מערכת שמע
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה