נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארגזי אחסון מעוצבים

אחסון נכון

תחום הריהוט וכלי הבית עבר תפנית בשנים האחרונות, ואנו מוצאים יותר ויותר מוצרים המאפשרים לנו פונקציונליות ויעילות. אנשים אוהבים את הרעיון שאומר- שרהיט אינו חייב לשרת מטרה אחת בלבד, ויכול להיות בעל שני שימושים או יותר. ארגזי אחסון מהווים דוגמה נפלאה למגמה הזו, היות והם מאפשרים אחסון נוח של חפצים, שליפה נוחה של חפצים, מגיעים בגדלים ועיצובים שונים, ופעמים רבות- אין מדובר בארגזי אחסון גרידא- אלא בפריטים בעלי שימוש נוסף, המאפשרים לנו לחסוך מקום ולארגן את החדר בצורה מתוחכמת ויעילה ככל שנבקש.

ארגזי אחסון מעוצבים

אם תחפשו היום ארגז אחסון מעוצב לדירתכם, ייתכן ותופתעו מהכמות והמגוון שהשוק מציע. ייתכן ואתם מעוניינים בארגז צעצועים לחדר ילדים, ארגז ספסל שניתן גם לשבת עליו, או ארגז המזכיר בצורתו תיבת אוצר, בכל מקרה- סביר להניח שתמצאו את מה שחיפשתם, ומהר יחסית.
יצרני הריהוט וכלי הבית השונים, מציעים ללקוחות ארגזי אחסון מעוצבים ומעניינים, חלקם דווקא מסתירים את העובדה שמדובר בארגז אחסון- ולכאורה נחשוב שמדובר בהדום או מושב מרופד ומהודר, וחלקם דווקא משתמשים בצורת קורות העץ על מנת ליצור עיצוב מיוחד ותקופתי משהו.
ארגזי אחסון נמכרים בצבעים שונים, כך שהם יכולים להתאים לכל חדר מגורים, ולעתים ניתקל בהם גם בגינה או במרפסת- הכל בהתאם לשימוש ולצורך.

ריהוט פונקציונלי

ארגזי אחסון מעוצבים, המשמשים כמושבים, ספסלים או שולחנות, מהווים חלק מהמגמה הכובשת של הריהוט הפונקציונלי. הרעיון הכללי הוא לייצר ריהוט "חכם" שיכול לאפשר לנו ארגון יעיל יותר של חדר המגורים או החצר. בין השאר, השוק מציע רהיטים נפתחים דוגמת "שולחנות פטנט" הנפתחים ונסגרים ע"פ הצורך, מיטות קיר שנצמדות לקיר בצורה אנכית כשאין בהן שימוש, וכמובן- ארגזי האחסון שדובר עליהם כאן, ויכולים לשמש אותנו גם כשולחן, מושב, או הדום לרגליים.

אחסון ביתי

אחסון חפצים בבית הוא אומנות לכל דבר. אחסון נכון מאפשר לנו סדר בבית, הימנעות מכאוס ובלגאן, ושימוש נכון במרחב המגורים שלנו. צורת האחסון הנפוצה בעבר הייתה אחסון בבוידעם, שאליו היינו מטפסים מדי פעם על מנת לשלוף או לאחסן חפצים, בעיקר כלי מיטה, כלי עבודה, וחפצים נוספים שהשימוש בהם עונתי או אינו תדיר יחסית. שימוש בארגזי אחסון הוא נפוץ יותר היום, אינו מצריך הגעה מסובכת למקום האחסון, ולכן מאפשר שליפה נוחה.

מסתבר שארגזי אחסון מעוצבים, נכנסים יותר ויותר לתודעה כפריטים שימושיים, וכאלו המשתלבים היטב בחדר המגורים או הגינה. מדובר בפריטים יעילים המאפשרים לנו אחסון נוח של חפצים, ולעתים משרתים אותנו גם כמושבים, שולחנות, מדפים, וכדומה. בעוד פעם היה נהוג לאחסן חפצים עונתיים בעיקר בבוידעם, או במדפי הארון הכי עליונים, היום- ניתן לאחסן אותם בצורה יותר נגישה ונוחה, וגם בצורה כזאת המאפשרת לנו מגע עיצובי מעניין ומיוחד בחדר המגורים שלנו.

מקום לאחסון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה