נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דלתות פנים מומלצות – פרימדור – מהפכת דלתות הפנים

דלת כניסה לבית

אתם מוזמנים להכיר את חברת פרימדור – טכנולוגיות מתקדמות לייצור דלתות פנים איכותיות ומעוצבות,. סדרת ECO FLEX ו ECO HYBRID של החברה, הן סדרות של דלתות פנים מאוד עמידות, שהעיצוב שלהן לא נשכח מאחור.

אם עדיין לא יצא לכם לשמוע על חומר גלם הנקרא פולימר, אתם כעת מוזמנים להכיר את חברת פרימדור, שמייצרת דלתות פנים משופרות המיוצרות מחומר פולימר. החומר גם ככה נחשב מאוד עמיד לאורך שנים, אך חברת פרימדור מייצרת דלתות משופרות ועמידות מאוד בפני תנאי האקלים הישראלי. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, החברה מייצרת דלתות אשר יוצרות בידוד רעשים מעולה.

 

מה עוד כדאי לקחת בחשבון חוץ מבידוד רעשים?

מעבר לבידוד רעשים, הדלתות המיוצרות בטכנולוגיות החברה גם מספקות עמידות גבוהה מאוד בפני מים ושמש. אם אתם מחפשים אחר דלתות פנים מומלצות ב-2020, קודם כל כדאי לבדוק מה התחדש בתחום. למשל, ידעתם שבימינו תוכלו לרכוש דלת פנים אשר מגיעה עם מנגנון נעילה וטריקה שקטה?

סדרת ECO HYBRID של חברת פרימדור מגיעה עם מנגנון זה, תוך שאתם לא מתפשרים לרגע על איכות החיים שלכם. אין ספק, מנגנון טריקה שקטה מספק איכות חיים ברמה גבוהה, בין אם אתם משתמשים בדלת באופן תדיר או פחות. ECO FLEX היא סדרה מומלצת ביותר של דלתות פנים, בדומה לסדרת ECO HYBRID.

 

דלתות איכותיות ומומלצות ל-2020

שתי הסדרות הן סדרות המיוצרות מחומר הפולימר (100%), כך שאתם מוזמנים להנות מאותה איכות שדיברנו עליה כאן למעלה. אנחנו כמובן מדברים על בידוד מפני רעשים, עמידות בפני מים ומזיקים ועוד. כיום, חומר הפולימר מיוצר בתעשיית הפלסטיק ובתעשיות נוספות.

הסיבה לכך שחומר הפולימר נפוץ בתעשיות כאלו ואחרות, טמונה בכך שהוא נחשב חומר קשיח מאוד וגם עמיד. גם כשמייצרים דלתות פנים איכותיות, מסתבר שישנה האפשרות לשפר את חומר הפולימר, וזה בדיוק מה שחברת פרימדור מבצעת.

 

דלתות פנים מעוצבות עם אחריות ובהתאמה אישית

נוסף על דלתות איכותיות, תוכלו כמובן להנות גם מאחריות על הדלתות, שירות אדיב וגם ייעוץ לפני רכישה. בכל מקרה בו אתם מתלבטים באם להתקין דלת כזו או אחרת בביתכם, תמיד יהיה כדאי להסתייע בייעוץ הרלוונטי.

במקרים אלו של התקנת דלתות בבית או במשרד, יהיה מומלץ להסתייע בייעוץ של מעצבי פנים, אדריכלים, חברות דלתות פנים ועוד. כמובן שגם תוכלו לצלוח את התהליך הזה בעצמכם, אך עיצוב הבית תמיד יהיה קל יותר וחווייתי, אם רק מסתייעים באנשי המקצוע הנכונים. בכל מקרה בו אתם מתלבטים לגבי דלת כזו או אחרת, אתם מוזמנים להתייעץ עם מומחי העיצוב של חברת פרימדור – טכנולוגיות מתקדמות לייצור דלתות מעוצבות לבית ולמשרד. בהצלחה, אל תשכחו להנות מהתהליך שעשוי להיות מסורבל, אך בסופו של דבר, מרגש!

דלת מעוצבת
דלת מעוצבת
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה