נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם הדברים שחובה לשפץ בחדר אמבטיה

חלל בעיצוב אישי

לאחרונה אתם מרגישים שאתם כבר לא נהנים מהבית שלכם כמו בעבר.

פעם, כשהוא היה חדש ומרענן, יכלתם להתענג על כל פינה בבית ולהרגיש שאתם נמצאים במקום הבטוח שלכם, אולם השנים האחרונות הביאו איתן חדשנות אדירה שבא לכם להיות חלק ממנה.

בשל הרגשות האלו החלטתם לפנות לשיפוץ הבית, אז בראש ובראשונה – ברכות על ההחלטה הנבונה!

במאמר הקרוב נעזור לכם להבין מהם הדברים שחובה לשפץ בחדר אמבטיה, וביחד נגלה שמדובר בסיפור שתצטרכו להקדיש בו תשומת לב גם לפרטים הקטנים.

 

שיפוץ אמבטיה – למה זה כל כך חשוב?

חדר האמבטיה הוא החדר שאמור להיות ההיגייני ביותר בבית. בהתחלה הוא עומד בצורה מושלמת, הכל עובד בו באופן נפלא ובאופן כללי נעים לכם לשהות בו. עם הזמן עלולה להצטבר כמות לא מבוטלת של עובש על הקירות, הברזים יתחילו לזייף מבחינת עוצמת הזרימה וגם עליהם ניתן יהיה להבחין בחלודה והצטברות עובש, ולמעשה מחדר פתוח ונעים תמצאו את עצמכם עומדים במרכז של מקום שדי מגעיל אתכם.

שיפוץ אמבטיה במקרים האלו הוא עניין שהוא בגדר חובה, והוא יקח את המצב הקיים של החדר למקום אחר לחלוטין – כזה שיגרום לכם להרגיש שלמים איתו.

 

מהם הדברים שחובה לשפץ בחדר אמבטיה?

אז בראש ובראשונה חשוב לבדוק כשאתם לוקחים חברה כדי לשפץ בחדר אמבטיה שמדובר בחברה מקצועית בעלת ההמלצות הנכונות, כדי שתוכלו להבטיח שהתוצאות שאתם עומדים לקבל הן לא פחות ממושלמות.

מעבר לכך, חשוב לשים דגש על הדברים החשובים – החליטו אם אתם מעוניינים באמבטיה או במקלחון ועצבו אותם בהתאם, הקפידו על שיפוץ וניקוי של מערכת האינסטלציה כך שהמים שלכם ימשיכו להיות נקיים וטובים לשימוש, החליפו את הברזים שהחלידו והתעייפו, החליפו את הכיור ונסו ליצור קו עיצובי שיתאים עם הרוח של חדר האמבטיה – קו שקוף או בצבעים נקיים כמו שחור, לבן או אפור.

 

כמה עולה לשפץ בחדר אמבטיה?

המחיר של שיפוץ בחדר אמבטיה משתנה מחדר לחדר ובית לבית, והוא נקבע בהתאם לגודל היקף העבודה, כמות הדברים שצריך לשפץ, שילוב עם עיצוב פנים או ללא עיצוב פנים ועוד. באופן כללי מדובר כאן על טווח שיתחיל ב-15,000 ₪ עד 20,000 ₪ לשפץ בחדר אמבטיה בצורה בסיסית יחסית, ואילו השיפוצים המתקדמים יותר יכולים להגיע גם למחירים כפולים ויותר.

בכל מקרה, אנחנו מציעים לכם להכין את מסגרת התקציב שבה אתם מסוגלים לעמוד עוד לפני שתקבעו את השיפוץ. ככה תוכלו לתכנן ביחד עם חברת השיפוצים מה בדיוק היא עומדת לעשות, לקבל החלטות חכמות שעומדות במסגרת התקציב שלכם.

 

הכי חשוב שתהיו מרוצים

בסופו של דבר גורמים כמו מחיר, מקצועיות והמלצות הם אלו שיקבעו האם אתם בדרך לחדר אמבטיה מהחלומות, בדיוק כמו שדמיינתם. השקיעו מחשבה בתכנון ותסיימו מרוצים ושמחים. בהצלחה!

חדר מעוצב
חדר מעוצב
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה