נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הום סטיילינג – ריהוט מעוצב מעץ מלא

מטבח ביתי

קונספט של עיצוב מעץ מלא מאפשר לכם לעצב בית מלא עוצמה אשר משלב גם חמימות ויוקרה. כיצד תוכלו לרהט את הבית בסטייל ועם שימת דגש על קלאסיות על זמנית? על כך ועוד – במאמר הבא.

 

שימוש בעץ מלא – משחק טקסטורות יפהפייה אצלכם בבית

מזה שנים רבות נחשב העיצוב הכפרי לעיצוב השולט בבתים רבים בישראל, וזאת בשל העובדה כי מאז ומתמיד נחשב העץ לחומר גלם מועדף לצורך עיצוב. אולם כיום ניתן לראות כיצד טרנד הבוהו אשר מבוסס על שימוש בחומרי גלם מעץ מלא תופס תאוצה, ולא בכדי. השפעות מרחבי העולם וכן הפרטים הקטנים אשר עושים את ההבדל באמצעות שימוש בעץ טבעי אשר מאפשר לעצב את החדרים השונים בבית כמו גם את החוץ באופן יפהפייה ואפילו נגיש מבחינת המחיר. גם שימוש ברהיט בודד אחד מעץ מלא יכול לשדרג את הנראות של החדר, כמו לדוגמא שימוש בעץ נדנדה. מדובר באחד הטרנדים החמים אשר מגיעים מעולם העיצוב הכפרי והבוהו, בשל שילוב של עץ ביחד עם כריות לבנות וכן שמיכות אשר בשילוב של כולם נוצר מצב הרמוני, רגוע ויפהפייה – ממש כמו במגזינים או מלונות יוקרה בחו"ל.

 

מה היתרונות של עיצוב בעץ מלא?

רהיטים מעץ מלא הם רהיטים אשר מאפשרים לכל אחד לעצב את הבית באופן ייחודי ועם שימת דגש על קווים נקיים ועדינים אשר משתלבים היטב בכל מרחב: בין אם מדובר בסלון, חדר השינה ואפילו בחדר הרחצה. בנוסף, שימוש בעץ מלא הוא פנטסטי בעבור גינות או מרפסות, וזאת לאור הפרקטיות כמו גם הסטייל אשר ניתן באמצעות שימוש בריהוט מעץ מלא אשר כולל שולחנות, כיסאות וכן אביזרי נוי אשר משדרגים את המרחב ובכך הופכים אותו לחם אך עם זאת דרמטי, בשל שילוב הטקסטורות של העץ ביחד עם חומרים נוספים כמו בטון לדוגמא. החומרים הנפוצים של רהיטים מעץ מלא הם מסוג אורן, אגוז, ליבנה ופיני, אולם ישנם חומרים נוספים בהם תוכלו להשתמש לצורך הום סטיילינג וחברות ריהוט הבית אשר מספקות מגוון רחב של חומרי גלם מעץ מלא, לצורך יצירת עיצוב מושלם אצלכם בבית.

 

עיצוב עץ מלא

על מנת שתוכלו לעצב את הבית באמצעות עץ מלא, עליכם קודם כל לאתר חברה אשר מתמחה בייבוא אישי של עץ מלא, בין אם מדובר בריהוט קיים או בריהוט אותו תוכלו לעצב ע"פ טעמכם האישי. חשוב לשים דגש על בחירה של חומרי גלם איכותיים. חנות אשר מקפידה על ייבוא אישי ובלעדי מאינדונזיה היא אינדו הום סטיילינג ריהוט אשר מאפשרת לכם לבצע רכישה של ריהוט מעץ מלא, במחיר מצוין ועם שימת דגש על שירות מקצועי מצד צוות מעצבי פנים מובילים. להתרשמות מהקולקציה, היכנסו לאתר הרשמי כבר עכשיו.

סלון
סלון
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה