נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את מזרן Safe dreams מזרן לתינוק ללא מעכבי בעירה שאינו דליק

תינוק ישן

הצטרפות תינוק חדש למשפחה מביאה איתה הכנות רבות. טרם הלידה, יש לבצע קנייה גדולה של כל הדברים הדרושים על מנת להכין את התינוק. אנו ממליצים לכם לבצע את הקנייה הזו מספר חודשים לפני הלידה כדי לבצע את הרכישה באופן יסודי ולא להשאיר הכל לרגע האחרון. פעמים רבות, ההורים מתמקדים בקניית הדברים הגדולים ללידה כגון סלקל, מיטת תינוק ועגלה ומזלזלים בקניית הדברים הקטנים יותר כמו קניית מזרן לתינוק. בחירת המזרן לתינוק היא עניין חשוב וקריטי משום שמזרן פגום עלול לפגוע ואף לגרום למוות של התינוק. לפיכך, אנו ממליצים לכם לבחור במזרן לתינוק ללא מעכבי בעירה של חברת Safe Dream. מזרן זה בטוח, בריא ואיכותי יותר ממזרוני תינוק אחרים. במאמר זה נפרט על היתרונות הרבים של המזרן ונסביר לכם מדוע מומלץ לכם לבחור בו עבור התינוק שלכם.

 

חסינות מפני אש ללא מעכבי בעירה

המזרן המיוחד של חברת Safe Dream עבר מבחנים מיוחדים  וקפדניים על מנת לוודא שהוא חסין מפני אש. שריפות שנגרמות ממזרנים הן דבר שכיח ומסוכן מאוד ולכן חברת Safe Dream עשתה הכל כדי למנוע מקרה כזה. אך, בניגוד למזרני תינוק רגילים, המזרן של Safe Dream אינו מכיל מעכבי בעירה רעילים. חברות רבות מייצרות מזרני תינוק עם מעכבי בעירה רעילים ומסוכנים. מעכבי הבעירה הללו מתנדפים באוויר ולכן תינוק שישן על מזרן כזה עלול להיחשף לחומר ולהיפגע מבחינה בריאותית. חברת Safe Dream מייצרת את המזרנים שלה מחומרים טבעיים בלבד וכך שומרת על התינוקים שלכם בריאים ובטוחים.

 

מזרן נושם

אחד היתרונות המשמעותיים של המזרן של Safe Dream הוא מעבר האוויר שמתאפשר בגלל החומר המיוחד שממנו עשוי המזרן. המזרן של חברת Safe Dream נקרא "מזרן נושם" משום שהוא עשוי משרף בעל תאים פתוחים ומאפשר מעבר אוויר דרך המזרן. יתרון זה, שומר על התינוק ומונע מקרים של מוות בעריסה.

 

יתרונות נוספים

למזרן של חברת Safe Dream יש עוד יתרונות רבים כגון:

  1. מתאים לטווח רחב של גילאים: המזרן מורכב משני צדדים: צד קשיח וצד גמיש. הצד הקשיח יותר מתאים לילדים בגילאי 0 עד שנה ומהווה פתרון בטוח, נוח ואורתופדי יותר עבור התינוק. הצד הגמיש מתאים לפעוטים מגיל שנה עד שלוש.
  2. ידידותי לסביבה: המזרן עשוי מחומרים טבעיים ואנטי בקטריאליים.
  3. בעל כיסוי שניתן לשטיפה: המזרן מגיע בשני כיסויים שונים: אחד מבד כותנה והשני מבד במבוק. ניתן לשטוף את הכיסויים הללו בקלות, עד 30 מעלות ולא במכונה.
  4. בעל יכולת ספיגה ובידוד רעשים
  5. מונע הזעת יתר שמהווה סכנה לתינוק

אנו ממליצים לכם לקנות את המזרן של Safe Dream ולהנות ממזרן בטוח, בריא ואיכותי שעשוי מחומרים טבעיים ללא מעכבי בעירה רעילים.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה