נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הקשר בין טוחן אשפה לסתימות חוזרות בכיור

במקרים מסוימים סתימה בכיור יכולה להיות קלה לטיפול, אך לא תמיד ניתן לטפל בה לבד, ונדרש סיוע של אינסטלטור מקצועי, בעיקר אם הבעיה חוזרת על עצמה.

המאמר ידון בקשר שבין טוחן האשפה לסתימות חוזרות בכיור.

 

מה גורם לסתימה בכיור?

סתימה בכיור נגרמת בשל שאריות מזון ולכלוך בכיור הנאספות ולא מסוגלות לזרום דרך המסננת. כמו כן, שמן או נוזלים שומניים אחרים יכולים להצטבר בדרך לסיפון או לצנרת ולגרום לסתימה. למרות זאת, ניתן לטפל בסתימה לבד כאשר היא קלה. אפשר להיעזר בפומפה או לנקות את הסיפון. אם הפומפה לא עוזרת יש לנעוץ מוט מתכתי במסננת, להניח דלי מתחת לסיפון המצוי מתחת לכיור בארון, לפתוח אותו ולנעוץ את המוט בתוכו כלפי מעלה בתנועה סיבובית על מנת לנקות אותו. אם כל זה לא הועיל יש להזמין אינסטלטור. חשוב שהאינסטלטור יהיה מהסביבה בה אתם גרים בין אם זהו אינסטלטור בבאר שבע ובין אם הוא מתל אביב, על מנת שתהיה לו זמינות והוא יגיע מייד כדי לפתור את הבעיה במהירות.

 

סתימה בכיור כתוצאה משימוש בטוחן אשפה

בבתים בהם יש טוחן אשפה סתימת הכיור מורכבת יותר. לטוחן האשפה יש גם סיפון אותו יש לנקות ולרוקן לעיתים תקופות. כאשר המים בטוחן האשפה אינם יורדים מהכיור לא תוכלו לתקן לבד ותידרשו להסתייע באינסטלטור מהסביבה, בעיקר שהסתימות חוזרות ונשנות. את הסתימה ניתן לאתר כאשר טוחן האשפה גורם למערבולת מים שאינה מתנקזת לצינור המוביל לביוב.

 

כיצד מונעים סתימה מטוחן אשפה?

תפעול מתג ההפעלה של טוחן אשפה צריך להיעשות בידיים יבשות. בנוסף, אין להפעיל אותו מבלי לפתוח את המים הקרים לפני ואחרי ההפעלה. אם יש רעש מהטוחן ייתכן והוא נסתם מגוף זר. כמו כן, אין לטחון מוצרים כמו: עצמות, קליפות ביצים, שמן, מזון סיבי, פלסטיק, ניילון, נייר וכד' העלולים לגרום לסתימה. התקנת טוחן אשפה משפרת את איכות החיים אך צריכה להיעשות באמצעות אינסטלטור מקצועי על מנת שתהיה יעילה. הטוחן צריך להיות מותאם לפתח הכיור ולסיפון שלו צריך להיות מקום בארון לצד סיפון הכיור. כמו כן, יש לדאוג לנקודת חשמל כאשר מתקינים אותו.

 

מתי מחליפים את טוחן האשפה?

כאשר ישנן סתימות חוזרות ונשנות בכיור ומקור הנזילה בטוחן האשפה מומלץ לקנות טוחן חדש במידה והתיקון לא צלח. במקרה שהמנוע של הטוחן אינו פועל לא כתוצאה מבעיית חשמל ולא כתוצאה מסתימה עדיף לחדש אותו. וכמובן במקרים בהם הטוחן מקצר והחשמל בבית קופץ, אין טעם לתקן ומומלץ לרכוש טוחן אשפה חדש. לסיכום, יש קשר בין טוחן האשפה לסתימות חוזרות בכיור. אינסטלטור מקצועי יוכל להמליץ על הפתרון הטוב ביותר על מנת שלא תאלצו להוציא כספים מיותרים על תיקון המכשיר או על רכישה חדשה בהתאם לתקלה ולסיבה לסתימות החוזרות ונשנות.

 

נייר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
כריות נוי ראשית
כריות נוי – כיצד לבחור?

רבים טוענים כי יופי הוא בעיני המתבונן. אך האמת היא כי יופי הוא דבר הרבה יותר אובייקטיבי ממה שאנשים מוכנים