נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כלי גינון נטענים – מכסחת דשא נטענת

כלי גינון נטענים ראשית

 

מכסחת דשא נטענת

אחד מכלי העבודה החשובים ביותר עבור הגנן המקצועי זמין היום בפורמט חשמלי נטען.  זאת מאחר ורוב רובם של הגננים המקצועיים מבינים כי הם  זקוקים לחופש תנועה מקסימלי ויכולת עבודה בכל תנאי, גם ללא נגישות לנקודת חשמל, בניגוד לעבר בו נעשה שימוש במכסחת דשא המבוססת על בנזין, אשר החיסרון המבוהק והבולט ביותר שלה היה יכולת תנועה מצומצמת יותר מבעבר, כמו גם פעולה חוזרת ונשנית של תדלוק המכונה – דבר שגזל זמן רב מאוד מהגנן בביצוע העבודה. כאמור, בעבר הפעולה של כיסוח הדשא באמצעות בנזין הייתה קשה ומסובכת יותר, ואף מסורבלת. אך לא עוד – כיום המכסחות המוטוריות הפכו להיות אחד המוצרים הפופולריים ביותר בקטגוריה של כלי גינון נטענים, מאחר והם מאפשרים נוחות בפעולה ובעיקר עבודה מדויקת ומהירה הרבה יותר מכפי שהיה בעבר, זאת בצורה שבה ניתן להטעין את המכסחה וכך לעבוד איתה במשך שעות ארוכות מבלי לחשוש כי הסוללה תתרוקן, זאת בעקבות שדרוגים רבים שנעשו בשנים האחרונות בתחופ והפכו את מכסחת הדשא הנטענת לפריט חובה.

 

מה חשוב לדעת לפני רגישה של מכסחת דשא נטענת? 

בטרם ניגש למלאכת הבחירה, כדאי לבצע בדיקה של הגודל המשוער של השטח בו אתם עומדים לעבוד תוך בחינה של פרטים הכוללים האם יש בו סלעים, צינורות וכו',  כמו גם מה אורכו, ועוד מגוון פרטים אשר יקלו עליכם את מלאכת החיפוש של מכסחת הדשא המתאימה. בנוסף, טרם הרגישה ההמלצה היא לקבל מידע מקצועי מחברה אשר מספקת שירותי ייעוץ מקצועיים בתחום ולו רק על מנת לקבל מידע בסיסי כמקור להשוואה בין הכלים השונים המוצעים כיום. פרמטר חשוב נוסף הוא הגדרת התקציב, משום שטווח המחירים בתחום של מכסחות דשא נטענות הינו רחב מאוד ומאוד קל להתפתות לקנות את היקר ביותר, כמו גם את הזול ביותר, אך חשוב לזכור כי מדובר בתחום מאוד רחב וניתן כיום לרכוש מכסחת דשא נטענת במחיר לכל כיס. בנוסף, איכות חומרים והרכבה, יכולת כוונון, מסבי גלגלים ומוט אחיזה והפעלה, מהווים פרמטרים חשובים לבחינה עבור הגנן המקצועי גם בקטגוריות המכסחות הנטענות, וכל אלה מגיעים כסטנדרט במכסחות המקצועיות של היצרנים המובילים בתחום.

כלי גינון נטענים
כלי גינון נטענים

שרות וציוד – בחירה מנצחת

חברת שרות וציוד מגדירה מחדש את כל מה שהכרתם לגבי ציוד כלי גינון, כבר למעלה מ 60 שנה. בחברה מקפידים להקשיב לצורכי הלקוח, זאת על מנת לייצר מענה מקצועי בהתאם לדרישות המצריכות טיפול, זאת באופן מקצועי ואדיב באמצעות צוות עובדים מנוסה בתחום ואשר לו ידע נרחב בכל הקשור לכלי גינון מתקדמים וטכנולוגים. החברה דואגת לזהות מגמות חדשות ולספק להן מענה מהיר ואיכותי ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, בייחוד כאשר מדובר בכלים מתקדמים כמו מכסחות הדשא.

לאתר של שרות וציוד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה