נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל היתרונות במיכל הדחה סמוי

חדר מעוצב

בעידן האחרון ניתן לראות עוד ועוד אנשים עוברים למיכל הדחה סמוי. אנחנו יכולים לראות את זה בפרויקטים השכונתיים החדשים כחלק מתוכנית העבודה, אנחנו יכולים לראות את זה כחלק משיפוץ קטנטן בבית. מעבר למראה יוקרתי ומודרני שאנו מקבלים כתוצאה משימוש במיכל הדחה סמוי, יש גם יתרונות נוספים. בשנים האחרונות יצרניות מיכלי ההדחה מספקות אלטרנטיבות לילדים, בעלי מוגבלויות, קשישים, נכים ועוד. כל המידע אודות מיכל הדחה סמוי – הישארו איתנו.

 

איזה מיכלי הדחה אנחנו יכולים לראות כיום?

עד לפני כמה שנים חדר השירותים היה כשמו כן הוא ותו לא. בעשור השלישי של המאה ה – 21 אנו כבר לא יכולים להתעלם ממנו. כולם מחפשים להשיג את המודרניות תוך כדי עיצוביות ויעילות מושלמת.

בשוק האינסטלציה אנו רואים שלושה סוגים שכיחים של מיכלי הדחה. הסוג הראשון הוא בעצם מיכל אשר נמצא מעל האסלה, לפעמים בגובה משמעותי. בעזרת הגובה מזרים המיכל מים בכמות חזקה ואינטנסיבית, כך אתם יכולים ליהנות מניקיון יסודי הרבה יותר. סוג שני שאנחנו רואים הוא מיכל העשוי מחרס. לרוב אנו נראה את המיכל על האסלה עצמה, אין זה משנה אם היא תהיה סמויה או נראית לעין. המיכל הדחה השלישי הוא מיכל מוסתר תחת אריחי הקיר.

 

מה הן החברות המובילות כיום בשוק?

מדובר באחד השווקים המוצפים והגדולים ביותר בתחום האינסטלציה, אנחנו נחשפים לאין ספור של מותגים. בניהם ניתן לראות: שוואב SCHWAB ניאגרה סמויה, גרואה, גיבריט, אידיאל סטנדרט, פרופיליון, פלאסון ועוד.

כאשר אנו רוכשים ניאגרה חדשה, מעבר לחשיבות הגבוהה של המותג מולו אנו עובדים אנו צריכים להיות ערים ששלב ההתקנה הוא שלב חשוב לא פחות. לכן עלינו להיעזר בבעל מלאכה עם ניסיון בתחום, אשר יכול לספק התקנה מירבית אשר תמנע ליקויים עתידיים, יעניק אחריות ובמקרה הצורך נוכל לפנות אליו בכל סוגיה.

 

אילו יתרונות ניתן למצוא במיכל הדחה סמוי?

כאשר אנו מדברים על יתרונות של מיכלי הדחה סמוים אנחנו לרוב מדברים על התרומה שלהם לחלל. הם לא רק משמשים לצורך "בית שימוש", בעזרת עיצוב אלגנטי, נקי ויוקרתי הם משפרים את חלל השירותים שלנו. בנוסף, התקנות רבות של מיכל הדחה סמוי מתבצעות יחד עם אסלה תלויה – המאופיינת כדבר הבא בעולם האינסטלציה. בעזרתה מיקומה התלוי בחלל אנחנו לא מאבדים שטח, יוצרים תחושה של חלל גבוה ומלא יותר. אם כל זה לא מספיק, גם בניקיון האסלה התלויה מנצחת – תוכלו לנקות בקלות מתחת לאסלה.

 

מה טווח המחירים של מיכל הדחה סמוי?

אחד הפרמטרים המרכזיים במחיר הוא סוג האסלה. אנו יכולים לראות אסלות רגילות ופשוטות המתומחרות החל מ – 250 ועד 550 ש"ח, עם זאת אנו יכולים לראות מותגים רבים יחד עם אסלה תלויה ודגמים נוספים ממחיר אשר מתחיל ב – 400 ש"ח צפונה, בהתאם לצרכים של בעל הדירה.

חדר נוחיות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה