נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה כדאי להשקיע בעציץ מלאכותי ולא בעציץ חי?

סלון מעוצב

אם יש לכם גינה בבית או אפילו אם לא, אתם בכל מקרה תרצו להנות מישיבה ביתית מוקפת צמחייה יפהפייה.

כעת, לשאלתנו: הצמחייה תהיה מלאכותית או חיה? כל הסיבות למה כדאי להשקיע בעציץ מלאכותי ולא בעציץ חי. נבדק והומלץ.

מכירים את זה שאתם ישנים אצל בני הזוג, אבל חייבים להגיע הביתה בכדי להשקות את העציצים שלכם? אם אתם בוחרים לרכוש צמחייה מלאכותית לבית, אז קודם כל, ה-ISSUE הזה כבר יורד לכם מהראש.

מה חוץ מזה, למה יהיה כדאי להשקיע בעציץ מלאכותי ולא בעציץ חי? מעבר לזה שאתם מקבלים חופש מהשקיית העציץ, אתם למעשה גם מקזזים בחשבון המים שלכם.

שכחו מהתקנת טפטפות, צינורות מים, השקיה מסיבית בקיץ ועוד.

 

כמה כבר עולה להשקות עציצים?

נכון, קיזוז חשבון המים לא ישתווה לאלפי שקלים, אך בכל מקרה תמיד נחמד לחסוך בכספים אם אפשרי הדבר. מעבר לחשבון מים מופחת, אנחנו מזמינים אתכם להנות משתילים שלא מצריכים ממכם כמעט שום תחזוקה. 

אמנם אתם תצטרכו להעביר עליהם מטלית לחה מדי פעם, אבל בגדול, זה בערך מה שתצטרכו לעשות בכדי לתחזק עציץ מלאכותי בבית. מה עוד? שתילים מלאכותיים מאופיינים בנראות יפהפייה ומחמיאה לבית, לא משנה באיזה עיצוב בחרתם לעטר את ביתכם.

 

צמחייה מלאכותית מתאימה לכל סוגי עיצוב הבתים

בין אם עיצוב הבית עדכני, עדתי, קלאסי או וינטג', אתם בהחלט יכולים לאתר בקלות צמחים מלאכותיים שיחמיאו לרהיטי הבית וישתלבו נפלא עם העיצוב הכללי של ביתכם.

עציץ מלאכותי הוא עדיף על עציץ חי מאותן סיבות שמנינו כאן למעלה, אך גם מתוך סיבה אחת נוספת וחשובה ביותר. 

שימו לב, קרה לכם שהשקתם את עציצי הבית בחורף והמים לא התייבשו במשך מספר ימים? אתם בטח מבינים להיכן אנחנו חותרים עם העניין הזה – יתושים!

כשיש עציצים חיים בבית, כל מיני מזיקים יכולים להימשך לעציצים בכדי לקנן בתוכם. במיוחד אם האדנית ספוגה במים שאינם מתייבשים. 

 

התוצאה של אדנית ספוגה במים בבית?

בית גידול אופטימלי ליתושים, שאנחנו גם דואגים לטפח עם דשן! מה שנקרא, אוי וויי זמיר. שימו לב, בחרתם לרכוש עציץ מלאכותי? בחרתם לרכוש עציץ שלא ימשוך אליו מזיקים שונים, גם לא יתושים אכזריים.

בין אם אתם מעוניינים לרהט בעציצים את המרפסת, את הגג או את הגינה שלכם, תמיד יהיה כדאי קודם כל להתייעץ עם מומחי עיצוב בתים ודירות. 

מרגישים שאתם יכולים לעשות את זה בעצמכם? יאללה, לכו על זה! רק אל תשכחו להתאים את סגנון הפרחים המלאכותיים לסגנון עיצוב הבית הכללי!

אם אתם לא בטוחים באילו סוגים של עציצים מלאכותיים עליכם לבחור, יעמדו לשירותכם מומחי גינון מלאכותי אמיתיים, שיכולים להמליץ לכם אותם עציצים שתבחרו לרכוש.

 

כמה יעלו לי צמחים מלאכותיים?

וכשאומרים את המילה "לרכוש", חשוב להדגיש שתמיד המחירים של עציץ מלאכותי יהיו זולים יותר ממחיריהם של עציצים חיים.

אתם יכולים לעצב את הבית במינימום תקציב, תוך שאתם לא מתפשרים לרגע על הנראות הכללית של צמחיה מלאכותית ושל הבית. 

תוכלו אפילו לרכוש עציצים אקזוטיים מאוד, שנדיר מאוד להיתקל בהם בארצנו. בכל מקרה, בין אם אתם בוחרים בעציץ מלאכותי או באחד חי, חשוב יהיה לזכור לא להעמיס יותר מדי בחלל הבית.

הקפידו על טוב טעם, אלא אם כן ה"קטע" שלכם הוא דווקא כן להעמיס. במקרים אלו, תתפנקו על זה, למה לא. בהצלחה בעיצוב הבית! 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה